Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kulmu jsem zakoupila na slevovém portálu JustJoy. Uplatnila voucher u dodavatele slevyprokazdeho.cz. Kulma mi dorazila za dva měsíce. Použila jsem jí 3krát a přestala fungovat. Zboží jsem 22.5.2014 poslala na reklamaci. Obržela jsem dodejku z 28.5.2014 o převzetí. Firma Thomas Trade.Ltd mi nereagovala na e-mail ani na volání. Začala jsem to řešit se slevovým portálem kde jsem zakoupila voucher. Díky nim jsem se posunula alespoň tam, že se mnou dodoavatelka paní T. komunikuje. Bohužel je to téměř 50 dní od reklamace a nemám peníze ani kulmu. Bylo mi řečeno, že jsou zahraniční firma a nevztahují se na ně České zákony. Ověřila jasem si to i ČOJ a je to tak. Prý mi budou vráceny peníze, ale zatím se tak nestalo a vzhledem k tomu co jsem o této firmě teď četla asi ani kulmu ani peníze neuvidím. Nevím jak dál tuto záležitost řešit.
Kulma babyliss pro curl
Žádala jsem o navrácení peněz nebo opraveného zboží.
|
Tweet |
Pokud se jedná o vztah s mezinárodním prvkem, musí se vyřešit otázka rozhodného práva, což s velkou pravděpodobností bude právo české, pokud se společnost zaměřuje na českého spotřebitele, např. tím, že prodává své výrobky přes český slevový portál. To platí v případě, byla-li by věc posuzována z pohledu českého soudu. V takovém případě by platila i úprava zákona o ochraně spotřebitele. Dále je možná i volba práva, tou ale spotřebitel nesmí být zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení českého právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit.
Vzhledem k faktu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum - http://www.evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost THOMAS-TRADE.LTD se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum, které mu může pomoci s řešením sporu.