Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Někdy cca před měsícem mi byl zaslán Vaší firmou s podpisem pana ředitelem K. dopis ve kterém mi pan ředitel sděloval že jsem byl vybrán Vaší společností a že mi zdarma zasílate na zkoušku produkt ProMan PLUS.Tento produkt jsem neobdržel !!! Po té jsem viděl nabidku Vaší na intrnetu s tím že si lze tento produkt objednat na vyzkoušení zdarma.Udělal jsem to.Výsledek? Po mém příjezdu ze zehraničí na mne cekal dopis a balíček. V dopise stálo že jsem nezaplatil fakturu plus administrativní poplatek za upozornění,ptám se za co???? Nic jsem neobdržel!!!! Balíček obsahoval produkt ProMan PLUS a složenka na úhradu 599 Kč.Znovu se ptám,za co??? Objednával jsem si produkt na vyzkoušení ZDARMA !!! Dovolat se k Vám nelze nebot všichni Vaši operátoři jsou nesmírně vytíženi,důvod nechci domýšlet. Očekávám vysvětlení,v opačném případě Vám posílám produkt i se složenkama zpět.Díky,Žabenský.
Vaše vysvětlení,poté se uvidí.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že byla uzavřena smlouva kupní a nikoliv darovací.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Žabenský,
dovolte mi Vás informovat, že vzorek produktu ProMan Plus byl naší společností odeslán na Vámi uvedenou adresu na základě webové objednávky. Zásilka byla odeslána obyčejně, s termínem doručení do schránky okolo 10.10.2019. Uvádíte, že jste ji neobdržel, ale doručeno Vám bylo až následné, dvouměsíční balení v ceně 599,- Kč.
Rádi bychom Vás informovali, že na základě Vašeho prohlášení o obdržení pouze následného dvouměsíčního balení produktu ProMan Plus, byla pohledávka ve výši 599,- Kč stornována. Poprosíme jedině o úhradu 49,- Kč za poštovné a balné.
Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce.
Děkujeme za informaci informaci, zda s tímto řešením souhlasíte.
Zákaznická linka je Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00. Veškeré Vaše požadavky můžete zaslat také emailem na adresu info@naturamed.cz.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkuji firmě NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o za kladné vyřešení mé stížnosti,Požadovaný obnos uhradím.Žabenský.
Na základě výše uvedeného tedy stížnost uzavíráme.