Společnost


Jiří Hruška

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3689Reklamace závady po koupi auta a neodpovídající výbava dle kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2014, před 11 lety

Jiří Kodera

Znění stížnosti

Dobrý den, před 6týdny jsem koupil auto z bazaru(vlastník auta byl bazar).Zhruba po 3týdnech a ujetí cca 500km se u auta začala projevovat závada na elektronice,auto padá do nouzového režinu při zatížení.Neváhal jsem a zajel to autorizovaného servisu,kde mi auto prohlídly a zjistily závady.Nejen,že auto má závady,ale ani výbava neodpovídá dle kontroly v servisu výbavě,která je uvedena v kupní smlouvě.Kopii zprávy se servisu včetně doporučení případných oprav a výměny vadných dílů vč. cen jsem předal bazaru a domáhal se slevy z ceny auta.Po několika telefonátech vše utichlo.Sepsal jsem dopis se žádostí o slevu z ceny dle paragrafu občanského zákoníku 2161 a 2169,odeslal na majitele autobazaru s potvrzením o doručení a termínem vyřízení mé žádosti do 11.7.2014.Dopis si vyzvedl,dokonce jsem i navštívil autobazar.Bylo mi řečeno,že si to musí ověřit a opět nic.Příští týden to bude 30dní od první reklamace a stále žádná odezva,pořád mi tvrdí,že nemám nárok na slevu a nějaká zpráva s autorizovaného servisu pro ně nic neznamená.Peníze,chci použít na opravu,neboť v bazaru mi to nejsou schopni opravit.Autorizovaný servis mi odhadl opravu v částce od 30-50tisíc Kč.Já požaduji 20tisíc Kč,už nevím co mám s autem dělat,sice jezdí,ale musím jezdit pouze krátké tratě a max do 100km/hod.Chtěl jsem jed autem na dovolenou,bohužel za těchto podmínek to není možné.Můžete mi poradit co s tím mohu dělat. Předem mnohokrát děkuji


Produkt

Osobní vůz,Volvo V50 1,6D,VIN YV1MW765272314006,uvedení do provozu rok 2007


Požadované řešení

Vzhledem k tomu,že se cítím poškozen a podveden,protože kdybych věděl,že auto bude mít tento problém a neodpovídající výbavu,určitě bych nepřistoupil na cenu za jakou jsem vůz pořídil popř vůbec bych do koupě nešel.
Proto bych rád dostal zpět požadovanou částku,abych mohl nechat vůz opravit a používat bez jakéhokoliv omezení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2014 20:20, před 10 lety

Při nákupu ojetých automobilů je rozhodující stav vozu ujednaný ve smlouvě. Za stav sjenaný v kupní smlouvě je odpovědný prodávající v souladu s § 2161 občanského zákoníku. Faktický stav by měl následně sjednanému stavu odpovídat. Při prodeji použitých věcí je prodávající povinen informovat spotřebitele o vadách, o kterých ví, jinak za ně odpovídá. Prodávající neodpovídá za běžné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým používáním. Nemá-li vůz vlastnosti stanovené ve smlouvě, může spotřebitel požadovat opravu, není-li to možné, může od smlouvy odstoupit nebo uplatnit slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:10, před 10 lety

Pan Jiří Hruška byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.