Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
odesílate ( firma co repasuje nářadí) mi odeslala hotovou a repasovanou zásilku s nářadím přez GEIS, zásilka se u dopravce jeví jako doručená, již dokonce zaslal nějaký arch o doručení, podpis není můj, někdo převzal, dokonce asi musel uhradit dobírku 4960,-Kč ( odesílatel ji již má na účtě ) , avšak já tím přišel o nářadí v částce mnohem vyšší, protože balík s nářadím nemám. Jak mám řešit vzniklou situaci ? Nikdo se k tomu nezná, GEIS ani nekomunikuje.
GEIS doručil dobírkový balík neznámo kam ...
Úhrada obsahu zásilky nebo nahrazení obsahu zásilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.