Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36891Nedodání balíku a neochota na depu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2019, před 5 lety

Michaela Kocánová

Znění stížnosti

Dne 8.11. převzala společnost PPL můj balík, který mi měl přijít 11.11.2019 na adresu domů. Uvedla jsem přesnou adresu i telefoní číslo. V den dodání jsem byla celý den na uvedené adrese a čekala na zavolání kurýra. Samozřejmě mi nikdo nevolal a tak jsem okolo šesté hodiny večer volala na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že balík je na depu a že jsem kurýrovi nebrala telefon a že uvedenou adresu nemohl najít. Společnost na uvedenou adresu jezdí pravidelně, protože jsou na adrese firmy, které s PPL spolupracují. Žádná z firem nikdy neměla problém s doručením, mne ovšem balík nikdy nepřišel a pokaždé mi bylo řečeno, že adresa je nepřesná a kurýr ji nemůže najít.
Protože jsem balík potřebovala již vyzvednout, jela jsem na depo, kde mi bylo řečeno, že bez čísla zásilky mi balík vydat nemůžou. Číslo zásilky mi mělo přijít SMS, která mi byla doručena až následující den. Ani uvedení jména, adresy, odesílatele ani částky dobírečného prý nestačí při hledání balíku, nutně tedy potřebuji číslo zásilky. Musela jsem se tedy odebrat domů a opsat číslo zásilky z e-mailu. Když jsem opět dorazila na pobočku depa, pán přede mnou si vyzvedával balíček a neměl, stejně jako já, číslo zásilky. Zaměstnanec depa s tím ovšem neměl problém a balík nalezl během pár minut pouze podle jména. Nakonec mi zaměstnanec přinesl můj balík, který měl ihned za dveřmi depa jako první. Jen byl líný se podívat, protože zrovna večeřel. Takže jsem za služby PPL utratila 150,- a získání mého balíku mne stálo hodinu a půl času a ujetí 20km. Velmi děkuji za službu balík až do domu, velmi ráda jsem si ho za stopadesát korun vyzvedla sama. Nemluvě o nepříjemném a arogantním zaměstnanci depa. Příště již využiji jen služby Zásilkovny a Uloženky, popřípadě i české pošty, protože i česká pošta má kvalitnější služby.


Požadované řešení

Doporučuji zaměstnat lidi, které mají alespoň základní vzdělání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 16:49, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 12:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.