Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, jmenuji se Jan Nerger.Dávám stížnost na řidiče autobusu 458 dne 12.11.2019 směr Chabařovice.
Nastoupil jsem do autobusu č.458 z Mírového náměstí do Chabařovic a u řidiče jsem hlásil platím kartou- duchcovskou,přesto mi řidič vystavil jízdenku za 19,80kč. Jízdenka byla vystavena dne 12.11.2019 v 15.35 hodin.
Toto se mi stalo již po druhé,poprvé u jiného řidiče, nestěžoval jsem si ale tentokrát už podávám stížnost. Dále vím že se předními dveřmi nevystupuje, tento pan řidič pouštěl každého předními dveřmi.Když jsem přijel na zastávku Teplická v Chabařovicích tak u předních dveří stála jedna paní tak jsem si za ní stoupl že tam také vystoupím. Řidič ale neotevřel dveře a řekl že se vystupuje zadními dveřmi.Proč jiné nechal aniž by ho požádali vystoupit předními dveřmi. Toto je jen mimochodem. Vystupovala také stará paní o berlích, a říkala mi že se jí toto ,že jí řidič účtoval jízdenku za 19,80 Kč. Děkuji za vyřízení stížnosti. S pozdravem Nerger.
Peníze mi sice nebudou vráceny, ale stížnost jsem podal aby se to již dále neopakovalo.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost. Tu je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.