Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36892Stížnost na řidiče autobusu 458 dne 12.11.2019

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2019, před 5 lety

Jan Nerger

Znění stížnosti

Dobrý den, jmenuji se Jan Nerger.Dávám stížnost na řidiče autobusu 458 dne 12.11.2019 směr Chabařovice.
Nastoupil jsem do autobusu č.458 z Mírového náměstí do Chabařovic a u řidiče jsem hlásil platím kartou- duchcovskou,přesto mi řidič vystavil jízdenku za 19,80kč. Jízdenka byla vystavena dne 12.11.2019 v 15.35 hodin.
Toto se mi stalo již po druhé,poprvé u jiného řidiče, nestěžoval jsem si ale tentokrát už podávám stížnost. Dále vím že se předními dveřmi nevystupuje, tento pan řidič pouštěl každého předními dveřmi.Když jsem přijel na zastávku Teplická v Chabařovicích tak u předních dveří stála jedna paní tak jsem si za ní stoupl že tam také vystoupím. Řidič ale neotevřel dveře a řekl že se vystupuje zadními dveřmi.Proč jiné nechal aniž by ho požádali vystoupit předními dveřmi. Toto je jen mimochodem. Vystupovala také stará paní o berlích, a říkala mi že se jí toto ,že jí řidič účtoval jízdenku za 19,80 Kč. Děkuji za vyřízení stížnosti. S pozdravem Nerger.


Požadované řešení

Peníze mi sice nebudou vráceny, ale stížnost jsem podal aby se to již dále neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 16:43, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost. Tu je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 14:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.