Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Také nás potkalo podvodné jednání této společnosti. V souladu s pravidly jsme do 14dnů odstoupili od smlouvy se společností Envona. Bylo to 18.11.2017 a to e-mailem. 20.11.2017 jsme odeslali doporučený dopis na adresu společnosti s odůvodněním výpovědi smlouvy. Na nic nereagovali. Přesto nám poslali hned 24.11. 2017 dopis, že nám vybrali nového dodavatele. To tak rychle stihli výběrové řízení?? Vše jsme opět doporučeně odeslali zpět s tím, že by měli respektovat naši výpověď. Že s takovou podvodnou společností nechceme dál jednat. Stačí si přečíst spoustu stížností. Dokonce o jejich nekalém jednání byla reportáž s podvedenými v ČERNÝCH OVCÍCH. A teď nám po dvou letech posílají -- POSLEDNÍ VÝZVA K POSKYTNUTÍ SOUČINOSTI-- DOLOŽENÍ AKTUÁLNÍCH PODKLADŮ.
Chtějí smlouvy, poslední vyúčtování, aktivační dopis s datem zahájení dodávky a SIPO elektřiny a plynu od současných dodavatelů.
Pokud tak neuděláme, vyhrožují pokutou. Na zaslané e-maily nereagují.
Tak jak se můžeme proti bránit, když na nic nereagují, jen vyhrožují!! Před 2let jsme této společnosti vypověděli smlouvu.
Koutná Hana, Koutný Karel
Nechceme, aby nás tato společnost dále obtěžovala. Máme své dodavatele nehodláme nic měnit. Co dělat, když na dotazy a zaslané e-maily nereagují.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel včas (do 14 dnů od uzavření) od smlouvy odstoupil, zrušil se smluvní závazek od počátku a hledí se na něj, jako by nikdy nevznikl, a společnost tedy nemůže požadovat smluvní pokutu. Využil-li spotřebitel svého zákonného práva na odstoupení, společnost jej nemůže za využití práva sankcionovat.
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost informoval o tom, že neexistuje právní důvod existence dluhu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.