Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 06.11.2019 jsem u vás nakoupil a online zaplatil zboží, č. obj. 112282624. Objednané zboží mělo být rozděleno do dvou zásilek, s tím, že u jedné jsem mohl zvolit datum doručení - konkrétně u zásilky, která měla být expedována z firmy Vivantis, zvolené datum dodání mělo být dnes tj.12.11, došla mi pouze jedna zásilka, obrátil jsem se tedy na vaší zákaznickou linku, kde jsem se dozvěděl, že zásilka byla stornována a důvod že prověříte a zavoláte mi zpátky, po 3hodinách mi slečna řekla, že nebylo všechno zboží skladem a tímpádem zásilku stornovaly a ať jí dám číslo účtu, kam mi má vrátit peníze za nedodané zboží. Toto jednání z vaší strany nepokládám za férový, obracíte se na firmu Vivantis, že ona nedodala zboží a ona za všechno může. Objednané zboží a kupní smlouvu jsem uzavřel s vámi, vůbec mě nezajímá nějaká firma Vivantis, to že jste mi nedaly vědět, že je zásilka stornována a musel jsem to pracně zjišťovat až v den dodání a vyřizovat vrácení peněz, žádná omluva z vaší strany - slečna na info lince vystupovala sebejistě, že u vás žádný problém nenastal. Zbytečně jste mě připravily o drahocený čas, který jsem nechal při výběru zboží, dodání zboží a v neposlední řadě zjišťování problému. To co jsem objednával měl být dárek k vánocům, nechci ani pomyslet, kdybych to nechal na poslední chvíli a pak zjistil, že nic nedorazí. Zkuste se nad tímto zamyslet jestli nemáte co vylepšovat...
Alespoň obyčejná omluva a úcta k zákazníkovi...
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.