Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#36898Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2019, před 5 lety

David Král

Znění stížnosti

Dne 06.11.2019 jsem u vás nakoupil a online zaplatil zboží, č. obj. 112282624. Objednané zboží mělo být rozděleno do dvou zásilek, s tím, že u jedné jsem mohl zvolit datum doručení - konkrétně u zásilky, která měla být expedována z firmy Vivantis, zvolené datum dodání mělo být dnes tj.12.11, došla mi pouze jedna zásilka, obrátil jsem se tedy na vaší zákaznickou linku, kde jsem se dozvěděl, že zásilka byla stornována a důvod že prověříte a zavoláte mi zpátky, po 3hodinách mi slečna řekla, že nebylo všechno zboží skladem a tímpádem zásilku stornovaly a ať jí dám číslo účtu, kam mi má vrátit peníze za nedodané zboží. Toto jednání z vaší strany nepokládám za férový, obracíte se na firmu Vivantis, že ona nedodala zboží a ona za všechno může. Objednané zboží a kupní smlouvu jsem uzavřel s vámi, vůbec mě nezajímá nějaká firma Vivantis, to že jste mi nedaly vědět, že je zásilka stornována a musel jsem to pracně zjišťovat až v den dodání a vyřizovat vrácení peněz, žádná omluva z vaší strany - slečna na info lince vystupovala sebejistě, že u vás žádný problém nenastal. Zbytečně jste mě připravily o drahocený čas, který jsem nechal při výběru zboží, dodání zboží a v neposlední řadě zjišťování problému. To co jsem objednával měl být dárek k vánocům, nechci ani pomyslet, kdybych to nechal na poslední chvíli a pak zjistil, že nic nedorazí. Zkuste se nad tímto zamyslet jestli nemáte co vylepšovat...


Požadované řešení

Alespoň obyčejná omluva a úcta k zákazníkovi...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 11:32, před 5 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 23:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.