Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 12/11 jsem si přes Uber Eats objednal jídlo z restaurace. Bylo avizováno že jídlo zde bude do 17:00 v následující hodině neustále po 10 minutách doručení objednávky protahovali. Když jsme asi v 17:40 psal na podporu, že objednávku již nechci, operátor podpory Matteo úmyslně konverzaci protahoval, že musí zavolat do restaurace a což trvalo dalších 5 minut i přes moje protesty, ať tam nevolá, že už to nechci. Následně mi oznámil, že objednávku v tuto chvíli akorát vyzvedl řidič a že ji mi veze. Vyzval jsem operátora, aby mi předal kontakt na svého nadřízené, což odmítl, že to neudělá. Vyzval jsem ho aby mi buď sdělil své jméno nebo identifikační číslo, což řekl že neudělá. Vyzval jsem ho aby mi také přeposlal přepis celé konverzace na email, což odmítl, že to neudělá. I přes několik výzvev, že chci objednávku zrušit, operátor naprosto hrubým způsobem ignoroval všechny moje žádosti a neměl zájem mi vyhovět, jen mne chtěl odbýt.
číslo objednávky - #4118B
Vrácení peněz + příslušné personální kroky pro operátora.
|
Tweet |
Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.