Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Ve středu (13.11.2019) v 7:03 řidič autobusu 530744 04 nezastavil na zastávce Tanvald ELP, rád bych se dostal do školy...
Bus 530744 4
Řidič ne jen, že nezastavuje na zastávce, dokonce někdy i telefonuje za jízdy, nebo je často nepříjemný na nastupujiící do autobusu.
|
Tweet |
Pokud si cestující zakoupí jízdenku, uzavírá tzv. přepravní smlouvu. Vznikne smluvní vztah mezi dopravcem a cestujícím, jehož vznik a podmínky upravují obecně závazné právní předpisy a (smluvní) přepravní podmínky. Předmětem závazkového právního vztahu mezi dopravcem a cestujícím je zejména závazek dopravce přepravit cestujícího ze stanice nástupní do stanice cílové spoji uvedenými v jízdním řádu řádně a včas a závazek cestujícího dodržovat přepravní řád a smluvní podmínky a zaplatit cenu za přepravu (jízdné) podle tarifu. Přepravní smlouva je tedy splněna řádným provedením přepravy ve smluveném rozsahu podle uzavřené přepravní smlouvy.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.