Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den, se spolecnosti O2 sem uzavrel smlouvu na o2 TV air L v kvetnu 2019, za takovou kratku dobu, jsem si televizi pustil pouze nekolikrat. Mezi kamarady sem to byl ja, kdo si poridil o2 aby jsme mohli spolecne sledovat fotbaly a sporty ktere prinasi tahle spolecnost. Kdyz nam zacali fotbaly, svolal sem seslost kamaradu. Koupili jsme pivka, bramburky a pustili televizi. Ovsem televize nenabehla, pouze nejaka chybova hlaska at to zkusime pozdeji. Najednou vyskocila prihlasovaci tabulka, tak si clovek rekne tak se prihlasim a najednou nic. (Chudaci duchodci, kdyz na ne vyskakuje neustale prihlasovaci tabulky, perfektni CX). Dobra, nejak jsme to prekousli a koukali se az od polocasu, kdyz jelo. Vypadku bylo nekolik, hlavne pri lize mistru a o Oktagonu ani nemluvim, to sem se pekne ztrapnil pred kamaradama. (Takze ve zkratce poridil sem si TV a vzdycky kdyz jsme ji chteli sledovat tak nefungovala...) Reklamaci s zadosti o kompenzaci ve vysi 500Kc mi byla zamitnuta z duvodu ze na me sluzbe nebyla hlasena porucha. Ktera ovsem ani nahlasit nesla, pri vyplneni formulare se nic nedelo. Po nekolika hovorech v radech desetiminut sem vzdal i tento zpusob hlaseni reklamace. Toto vyjadreni beru jako bezpredtmetne z duvodu ze se jednalo o plosnou poruchu, o ktere pise nekolik zpravodajskych webu a na facebook strankach o2cz se v dane dobe mnozily a mnozily dotazy a hlaseni poruch a stiznosti ze nic nefunguje, dokonce to bylo i ve zpravach, o2 argumentace - nehlasil jste to, tak Vam to fungovalo, (i kdyz to ani hlasit neslo pres samoobsluzny formular (domnenka, aby lidi volali na infolinku a po dlouhem cekani to vzdali) (aby o2 nemuseli vyplacet kompenzace).
O2 TV Air L - 8040435552
Bezplatne ukoncit sluzbu (settopbox samozrejme zaplatim - HW).
V opacnem pridade vzhledem k namaze kterou me to stalo, pozaduji tri mesicni pausaly zdarma.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
naší O2 TV přibývají zákazníci nejrychleji za celých třináct let jejího provozu. Rekordní sledovanost nás samozřejmě těší, ovšem v souvislosti s nebývale velkým zájmem se potýkáme s technickými kapacitními problémy. Naši technici společně s dodavateli nepřetržitě a s nejvyšší prioritou pracují na tom, abychom byli schopni zajistit bezproblémovou dostupnost služby pro všechny. Vzhledem k úsilí, které tomu věnujeme, jsme přesvědčeni, že se nám podaří situaci napravit v co nejkratší době a zákazníkům budeme opět zprostředkovávat ty nejlepší televizní zážitky.
Co se týče reklamace, jako kompenzaci jsem pro Vás zajistil slevu ve výši 100 % měsíčního paušálu za tarif, který v současné době využíváte (O2 TV Air Sport Pack), což dělá 199 Kč měsíčně.
Službu můžete denně od 8 do 20 hodin bezplatně zrušit na lince 800 02 02 02, výpovědní lhůta je 30 dní.
S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.