Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K Vánocům jsem si zakoupil u společnosti Golfcut.cz voucher na golfové fee na hřišti v Molitorově.
Dne 25.6. jsem se rozhodl toto fee využít a podle pokynů na voucheru jsem se zaregistroval na portále golfcut.cz. Dále postupoval přesně podle pokynů a po přihlášení na stránce www.golfcut.cz/cz/poukaz snažil poukaz uplatnit pro hru na následující den. (na který jsem si, mimo jiné vzal dovolenou).
Bohužel, kód voucheru nebyl systémem přijat. Já jsem tak nemohl nákup fee dokončit. Voucher nebyl funkční.
Rovnou jsem se obrátil na infolinku společnosti Golfcut, i na administrátora pana Š. s následujícím emailem:
"Dobrý den pane Š.,
právě jsem se snažil po registraci na www.golfcut.cz uplatnit náš Vánoční poukaz.
Po přihlášení do svého profilu jsem na stránce www.golfcut.cz/cz/poukaz zadal kód poukazu: E060FEBC670D a obdržel hlášku:
"Bohužel, nesplňujete podmínky pro získání balíčku, který je odměnou za zadaný poukaz. V případě nejasností kontaktujte administrátora."
Zítra bych jej chtěl uplatnit při hře na Molitorově od 9h, tak doufám, že to do té doby ráno stihneme vyřešit."
---
Pan Šnajberk se mi ozval bohužel až večer následujícího dne, poté, co jsem již naplánovanou hru musel zaplatit na místě místo uplatnění voucheru. Napsal mi, že mi nahrál ručně balíček a že by to nyní mělo fungovat.
---
Žádal jsem ho tedy, díky chybě systému nebo lidskému selhání a nefunkčnosti mého voucheru o prodloužení jeho platnosti, jelikož jsem si "zbytečně" vyčerpal dovolenou a v daném termínu nemohl voucher využít.
Odepsal mi:
Dobrý den,
V tomto případě bohužel platnost prodloužit nemohu.
Děkuji za pochopení
---
Moje odpověď byla následující:
Dobry den,
tomu nerozumim. V dobe kdy jsem chtel vyuzit vasi sluzbu, radne zaplacenou, to neslo. Vasi chybou jsem voucher nemohl vyuzit tak, jak jsem zamyslel, pak zadam vraceni penez!
Veril jsem ze prodlouzeni platnosti je rozumny ustupek z me strany a pro vas elegantni reseni jak neprijit o zatim, z prvni zkusenosti, zklamaneho zakaznika.
Nikde jste mne neinformoval ze Vas musim nejdrive kontaktovat. Ja jsem zadne z vasich pravidel neporusil a postupoval jsem podle pokynu na voucheru! To ze mi to neslo, je Vase chyba a chyba systemu.
Zadam timto o vraceni penez za nefunkcni voucher.
Ladislav Wiedermann
---
Na to jsme si vyměnili ještě několik emailů, kdy já jsem stále opakoval, že jsem se nijak neprovinil proti pokynům na voucheru a že v době, kdy jsem jej chtěl uplatnit nefungoval.
Voucher číslo: E060FEBC670D
Nabízel jsem panu Š. jako řešení prodloužení doby platnosti Voucheru o rozumně dlouhou dobu, tak abych mohl voucher opět uplatnit. Tj, nejméně 2 měsíce.
Případně pochopitelně vrácení peněz za nefunkční službu.
|
Tweet |
Prokáže-li spotřebitel, že se pokusil uplatnit voucher v souladu s jeho podmínkami a kód byl systémem odmítnut, poskytovatel služby odpovídá za škodu tím vzniklou. Je tedy možné požadovat poskytnutí služby v náhradním termínu nebo vrácení peněz. Spotřebitel měl službu zaplacenou a kvůli interní chybě na straně poskytovatele služby ji nemohl využít. Tato skutečnost by neměla jít k tíži spotřebitele, pokud ten všechny podmínky splnil.
Společnost Resort Media s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Od společnosti jsme obdrželi dopis s následujícím vyjádřením, které si přeje ke stížnosti uveřejnit:
Stížnost #3691 Nefunkční voucher pana Ladislava Wiedermanna se nezakládá na pravdě, text stížnosti je vytržen z kontextu. S panem Wiedermannem jsme situaci, která nastala, řešili pečlivě prostřednictvím elektronické pošty (všechny e-maily máme k dispozici). Problém zákazníka pana Wiedermanna byl v tom, že zřejmě zapomněl na to, že jeho voucher má omezenou platnost a ve chvíli, kdy zjistil, že ho nestihne vyčerpat, začal spekulovat na to, že nám nefungoval systém a tudíž nemohl voucher čerpat, a proto mu následně propadl.
Nicméně pan Wiederman neměl nejprve platné ČGF a následně se mu nepodařilo voucher nahrát, to už kontaktoval společnost Resort Media s.r.o., která voucher nahrála obratem do systému ručně, a voucher byl tedy připraven k okamžitému použití. Pan Wiedermann však voucher nevyužil a následně po propadnutí jeho platnosti požadoval peníze zpět. Společnost Resort media, s.r.o. nabídla panu Wiedermannovi prodloužení platnosti voucheru o 4 dny, ale ten to odmítl s odůvodněním, že je to moc krátká doba čerpání. Obecně pokud má nějaký zákazník jakýkoliv problém, může zavolat na naši help linku, kde mu pomůžou problém vyřešit, avšak v tomto případě pan Wiedermann volal až ve chvíli, kdy mu voucher propadl.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost nás požádala o zveřejnění následujícího vyjádření:
Vzhledem k našemu vyjádření uveřejněnému dne 3.6.2015 13:45 a tomu že se spotřebitel dále neozval, považujeme celou věc za vyřešenou a uzavřenou.
Dobrý den, myslel jsem, že mi to za ten strávený čas nestojí, s tím, že žádnou náhradu škody nedostanu jsem se už smířil, ale ještě jednou se k tomu vyjádřím, ať to i ostatní spotřebitelé vidí.
Bod po bodu k tomu co píše společnost Resort Media.
- ovšem že mám taky všechny emaily, nic z kontextu vytrženo není, zkuste být prosím konkrétní, co přesně nebylo tak jak jsem popsal?
- osočení, že jsem začal spekulovat na to, že nestihnu voucher uplatnit odmítám
- voucher jsem uplatňoval v době jeho platnosti a voucher v systému nefungoval
- sami píšete, že jste jej museli do systému ručně nahrát, tedy zřejmě něco nefunkčního opravit, aby byl voucher následně připraven k okamžitému použití
- potvrzujete tedy, že voucher předtím, v době své platnosti NEBYL PŘIPRAVEN K OKAMŽITÉMU použití? A tedy byl nefunkční?
Děkuji, tohle mi jako vyjádření stačí a věřím, že i dalším spotřebitelům.
Zmínka o tom, že jsem neměl platné ČGF je bohužel taky lživá. Zřejmě si mě pletete s kolegou, který voucher objednával.
Zmínka o tom, že jsem Vás kontaktoval ve chvíli, kdy voucher propadl je opět lživá, sami jste potvrdili, že máte všechny emaily, kdy první byl hned v den, kdy jsem se marně snažil voucher uplatnit. (tedy v době jeho domělé platnosti)
Společnost Resort Media s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat. Prosíme proto spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Ani jedna ze stran sporu již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.