Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koncem října jsem se přihlásil via web stránky do Singles50 Premium kategorie. Tato kategorie je na termín třiceti dnů za poplatek 149 Kč
s možným prodloužením o dva měsíce.
Během přihlašování jsem udělal chybu uvedením špatné/neexistující e-mail adresy.
Moje skutečná adresa je: richardstrauss111@gmail.com a já uvedl:
richard111strauss@gmail.com.
7.Listopadu jsem se podíval na Singles50 stránky a narazil jsem na stížnosti, kde si jistá dáma stěžovala na nevhodné chování firmy Singles50 při vyřizování její žádosti pro odstoupení od smlouvy. Naůčtovali jí skoro 2500 Kč, suma která nebyla předem ohlášena.
Nejenom, že za onu krátkou dobu mojí smlouvy jsem nebyl schopen se na "moji" stránku dostat, ale stížnost mne zarazila natolik, že jsem se rozhodl podat žádost o odstoupení od smlouvy. Nesčíslně krát jsem si s firmou vymněnil e-mails bez výsledku.
Viz jejich odpověď:
"Zákon nám nedovoluje poskytovat informace o účtech přidružených k jiné e-mailové adrese, než je ta, ze které jste nás kontaktoval/a.
Bude třeba, abyste nám Vaši žádost zaslali přímo z registrované e-mailové adresy. V opačném případě Vám informace spojené s Vaší zaregistrovanou e-mailovou adresou nebudeme moci poskytnout."
"Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 5 pracovních dnů"
Tuto zprávu mi poslali již dvakrát. Podle mého názoru je to pouhé prodlužování času aby mi vypršela doba jednoho měsíce, čímž si automaticky vyberou onu nehoráznou částku z mého účtu.
V poslední zprávě mi doporučili abych si tu špatnou e-mail adresu na jejich portálu změnil. Požádal jsem je aby mi poradili jak na to a od té doby (12.11) jsem od nich neslyšel.
Note: Zkoušel jsem podat stížnost, ale v poslední fázi kdy bylo nutné opsat jednoduchý kod to všechno skončilo - system mne nepustil dál!
Nutno dodat, že 11.11 jsem onu nešťastnou e-mail adresu editoval na mém portálu.
Odstoupení od smlouvy
Rád bych s nimi smlouvu ukončil:
1. Prozatím jsem se na tu "moji" stránku vůbec nedostal
2. Je naprosto jasné, že firma nehraje férovou hru
3. Spokojenost zákazníka je, jak vidět, na poslední příčce
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
16.11. ve 14.45 jsem na doporučení pana Michala Hlaváčka z firmy Singles50 poslal zprávu na adresu michal.hlavacek@be2.com.
zpráva přišla okamžitě zpět s tím, že e-mail adresa neexistuje!
Sága pokračuje.
R. Strauss
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.