Společnost


Zocilor Official Store

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36915Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2019, před 5 lety

Daniela Kotasová

Znění stížnosti

Dobrý den, 12.2.2019 jsem objednala zboží na e-shopu aliexpress a doposud jsem ho neobdržela. Psala jsem obchodníkovi a on napsal že bylo už v republice, ale nikdo mně neinformoval ,že mám zásilku vyzvednout. Zboží chodí i dva měsíce i víc, a jak jsem reagovala bylo mi napsane ,že spor nejde spustit ale, že mi ho pošlou znovu (22/08 03:33

ear, after the parcel arrives, you did not go to the post office to retrieve the parcel in time. You are obliged to retrieve it in time after the parcel arrives. I will send it again for free. You only need to pay the transportation fee of 3 dollars.)
Zde detaily zasilky:
My AliExpress > Order List > Order Detail
Place Order
Pay Success
Shipment
Order Complete
Order Number:
98599680710241
Status:
Finished
Reminder:
Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
Add To Cart
Logistics Information:
International Shipping Company Tracking Number Remarks Details
China Post Registered Air Mail LF487323325CN
2019.03.21 18:33 (GMT-7): Shipped by air
2019.02.25 05:29 (GMT-7): Arrival at local delivery office
2019.02.24 08:58 (GMT-7): Arrive at destination country
View More
Refresh
Tracking information is available within 5-10 days. You can track your order here China Post Air Mail Website while it is still in China. After your order has arrived at its destination, you can monitor the delivery here Destination Post Website.

Package information
Shipment ready for dispatch

Departed country of origin

current
Arrived at destination country/Region

Delivery successful

Parcel Status Departed country of origin
Destination

Czech


Origin

China


Shipped by air

2019-03-21 18:33:26

Arrival at local delivery office

2019-02-25 05:29:00

Arrive at destination country

2019-02-24 08:58:00

Airline departed from original country

2019-02-22 21:27:00

Airline departed from original country

2019-02-22 05:17:00

Arrive export exchange

2019-02-19 23:02:41

Loading completed insorting center

2019-02-19 14:38:19

Loading completed insorting center

2019-02-19 14:36:10

Arrive export exchange

2019-02-19 09:57:48

Data Provided by CAINIAO
Toto je obchod kde bylo obj.zboží:
https://zocilor.aliexpress.com/store/2177106?spm=a2g0s.9042311.0.0.3aeb4c4dXED7Km


Produkt

ID objednávky: 98599680710241 Zobrazit detail Čas objednání : 02:32 únor 12 2019 Název obchodu: Zocilor Official Store Zobrazit obchod | Kontaktovat prodejce Částka objednávky: 21,81 $ Fashion 2018 Women Backpack Youth Leather Vintage Backpacks for Teenage Girls Female School Bag Bagpack mochila sac a dos [Snímek transakce] 21,81 $ X1 Vlastnosti produktu: Červená


Požadované řešení

Chtěla bych objednané zboží , v druhém případě vracení peněz.
děkuji za pochopení Kotasová D


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 15:49, před 5 lety

Na základě uzavřené kupní smlouvy má společnost povinnost dodat zboží. Z uvedené stížnosti však vyplývá, že prodávajícím je společnost sídlící v Číně. V tomto případě může vzniknout problém s faktickým vymáháním práva, protože se nejedná o český subjekt. Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musela by se spotřebitelka domáhat plnění soudní cestou.

Pro spotřebitele je velmi cenná informace, odkud je e-shop provozován. Pokud se jedná o zemi mimo EU, neplatí zde evropským právem upravená ochrana spotřebitele a naše dozorové orgány nemají vůči takovému prodejci žádné pravomoci.

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 16:05, před 5 lety

V daném případě se nám bohužel nepodařilo oslovit společnost, z toho důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.