Společnost


Ventuco s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#36918Neoprávněné stržení peněz z účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2019, před 5 lety

Jiří Jiruška

Znění stížnosti

Dobrý den,

objevil jsem na svém účtu několikanásobné stržení částky ve výši 600 Kč od společnosti Ventuco s.r.o. Stalo se tak ve dnech 2.4., 21.5., 10.7., 29.8. a 18.10.2019. Nikde jsem nedohledal kontakt na společnost, proto věc řeším touto cestou. Jelikož mi název společnosti vůbec nic neříká, jsem si jistý, že se jedná o omyl a vše se v klidu vyřeší.


Produkt

Ventuco s.r.o.


Požadované řešení

Navrácení peněz a vyřazení veškerých mých osobních údajů z evidence firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 09:40, před 5 lety

Ze zkušeností spotřebitelů vyplývá, že platby společnosti Ventuco s.r.o. strhává, pokud se spotřebitel registruje na některé z internetových seznamek této společnosti.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2019 10:24, před 5 lety

Dobrý den,

jedná se o profil na katolickaseznamka.cz, registrovaný na email anna.jiruskova@seznam.cz. Založen byl 30.3. 3019.
Na základě Vaší žádosti jsme zastavili opakování plateb, takže do budoucna nedojde k další platbě. Pokud byste potřeboval detaily o zmiňovaném účtu, nasdílíme Vám je.

S pozdravem
Ventuco s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.11.2019 12:33, před 5 lety


Jiří Jiruška

Dobrý den,

děkuji za objasnění. Z registrace mi vyplývalo že se jedná jen o jednorázovou platbu na dané období, nikoliv dlouhodobé členství. Proto také nebyl účet posledních několik měsíců využíván. Uznávám ale, že je to má chyba a navrácení peněz již nelze požadovat. Měl jsem si přečíst pořádně smluvní podmínky. Každopádně díky za ukončení plateb a členství.

S pozdravem
Jiruška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 15:11, před 5 lety

Protože spotřebitel s výše nastíněným řešením souhlasí, stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.