Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobré odpoledne, chci se zeptat ohledně této věci, objednala jsem si u vás objednávku a cena byla 642 Kč Číslo Objednavky: 1458873 poslala jsem platbu 2 krát krátce po sobě poslala sem i potvrzení, a bylo my napsáno 7.11.19 že mě pošlete peníze zpět, měla jsem u objednávky omylem špatný V.S. Peníze mě ještě na účet nedorazili, co Teda mám dělat?? Děkuji Buršíková L.
Řešení je to že požaduji 1284 Kč pošlete mě to prosím na můj účet, potvrzení máte poslala sem ho!!!! Já taky nekradu abych někomu poslala peníze jen tak!!!!
|
Tweet |
Pokud byla částka uhrazena dvakrát, přičemž zboží bylo objednáno jednou, jedná se v této části o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.