Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36919Poslané peníze a špatný variabilní symbol

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2019, před 5 lety

Lucie Buršíková

Znění stížnosti

Dobré odpoledne, chci se zeptat ohledně této věci, objednala jsem si u vás objednávku a cena byla 642 Kč Číslo Objednavky: 1458873 poslala jsem platbu 2 krát krátce po sobě poslala sem i potvrzení, a bylo my napsáno 7.11.19 že mě pošlete peníze zpět, měla jsem u objednávky omylem špatný V.S. Peníze mě ještě na účet nedorazili, co Teda mám dělat?? Děkuji Buršíková L.


Požadované řešení

Řešení je to že požaduji 1284 Kč pošlete mě to prosím na můj účet, potvrzení máte poslala sem ho!!!! Já taky nekradu abych někomu poslala peníze jen tak!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 12:54, před 5 lety

Pokud byla částka uhrazena dvakrát, přičemž zboží bylo objednáno jednou, jedná se v této části o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2019 05:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.