Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#36920Drzost stabil energy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2019, před 5 lety

Soňa Drexlerová

Znění stížnosti

Zdravím všechny co naletěli stabil energy,neskutecna drzost společnosti. Od 1.8.2019 me převedli,tak jako většinu z nás k zelené el.bez našeho vědomí...s tím že vyúčtování přijde co nejdříve...přišlo 8.11.2019 přičemž na fakture je datum vystavení 15.8, kde se to toulalo tak dlouho??? To ale není to nejhorší, na faktúre je zacernene číslo účtu a pod ním rukou napsané jiné...takže si někdo asi chtel prilepsit...sice jen o 973kc ale to ještě není vše na prehledu zaplacených záloh jim jaksi vypadli moje dvě zaplacené zálohy za 4 a 7 měsíc 2019 což činí 5520 kč...vím že nejsem sama co mají takové to zkušenosti a bohužel s tim nikdo nic neudělá jelikož nereagují...jen jsem chtěla napsat moji zkušenost...


Požadované řešení

Rada bych pravdivé vyúčtování a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 09:32, před 5 lety

Pokud je vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci vyúčtování nejpozději do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Dodavatel je zároveň povinen vyrovnat rozdíl v platbách způsobený nesprávným vyúčtováním distribuce nebo nesprávným měřením dodávek, a to do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace, je-li reklamace uznána jako oprávněná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 23:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.