Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím všechny co naletěli stabil energy,neskutecna drzost společnosti. Od 1.8.2019 me převedli,tak jako většinu z nás k zelené el.bez našeho vědomí...s tím že vyúčtování přijde co nejdříve...přišlo 8.11.2019 přičemž na fakture je datum vystavení 15.8, kde se to toulalo tak dlouho??? To ale není to nejhorší, na faktúre je zacernene číslo účtu a pod ním rukou napsané jiné...takže si někdo asi chtel prilepsit...sice jen o 973kc ale to ještě není vše na prehledu zaplacených záloh jim jaksi vypadli moje dvě zaplacené zálohy za 4 a 7 měsíc 2019 což činí 5520 kč...vím že nejsem sama co mají takové to zkušenosti a bohužel s tim nikdo nic neudělá jelikož nereagují...jen jsem chtěla napsat moji zkušenost...
Rada bych pravdivé vyúčtování a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud je vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci vyúčtování nejpozději do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Dodavatel je zároveň povinen vyrovnat rozdíl v platbách způsobený nesprávným vyúčtováním distribuce nebo nesprávným měřením dodávek, a to do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace, je-li reklamace uznána jako oprávněná.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.