Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si dva páry botou Nike air max 270 na stránce vevio.cz. Přišel mi pouze jeden v potrhaném sáčku. Boty jsou nekvalitně zpracované, všude lepidlo a velmi měkka guma na patě. Nevypadají jak na fotce. Stránky jsem kontaktovala pomoci reklamačního formuláře a emailu, zatím bez odpovědi.
Nike air max 270
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající se tedy může se spotřebitelem dohodnout na prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace, spotřebitel ale nemusí na tuto dohodu přistoupit (k automatickému prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace uvedené v reklamačním řádu se nepřihlíží). Pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodl na prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace, lhůta pro vyřízení reklamace v tomto případě již marně uplynula.
Marné uplynutí této lhůty pro vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Více o odstoupení od smlouvy k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.