Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.8.2019 mi byla uznána reklamace a byl vystaven dobropis. Bohužel i přes četné urgence mi částka nebyla vrácena.
Na poslední urgenci o úhradu mi už nikdo ani neodpověděl.
el. gril ETA s kameninovou deskou
Neustále čekám na vrácení peněz. Napřed se vymlouvali, že mám špatný IBAN, ale špatně ho zapsali,poslala jsem jim informaci o chybě. Pak mi bylo sděleno, že společnost bude mít účet v české bance, ale doposud jsem žádnou úhradu neobdržela. Takže nemám ani gril ani peníze.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitelka odstoupila od smlouvy, zrušila se smlouva od počátku. Smluvní strany jsou následně povinny si vrátit poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.