Společnost


Nastrojan Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3693Ignorace firmy (odstoupila jsem od smlouvy)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2014, před 11 lety

Hana Stropková

Znění stížnosti

Dobrý den, 2.7.14 mi přišla sada kufrů za 1399 Kč (bez poštovného), ale kufry byly nekvalitní, zipy se zadrhávaly, z kufrů visely samé nitě, barva nebyla odpovídající(měla být hnědá, ale byla zlatá) hlavně se z nich linul příšerný zápach to byl největší problém, byl tak silný že jsem je dala vyvětrat na zakrytý balkon, ale druhý den byl zápach stejný (zápach jako dehet), takže jsem firmě napsala email, a následující den 3.7.14 jsem kufry poslala zpět s odstoupením od kupní smlouvy, ale do teď úplná ignorace ze strany firmy nikdo se mi neozval, tak nevím jestli zavolat, žádala jsem pouze o vrácení částky 1399 Kč, ale i to je pro ně asi mnoho, tak nevím zda-li jim mám zavolat. Do odstoupení jsem uvedla sví telefonní číslo, email, adresu a číslo účtu, tak nevím proč se ještě nikdo neozval.


Produkt

Sada cestovních kufrů na kolečkách 3ks - 0082 barva hnědá


Požadované řešení

Po firmě požaduji vrácení peněz za tuto sadu kufrů za 1399 Kč. Alespoň to, žádat po nich ještě poštovné to už raději zkoušet nebudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2014 13:18, před 11 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Náklady spojené s vrácením zboží hradí spotřebitel. Prodávající by je byl povinen spotřebiteli nahradit v případě porušení informační povinnosti ohledně placení těchto nákladů. Doporučujeme spotřebitelce, aby si uschovala doklady o zaslání zboží. Případně si na poště ověřila, zda zásilka byla doručena a kdy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 12:03, před 10 lety

Společnost Nastrojan Czech s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.