Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 2.7.14 mi přišla sada kufrů za 1399 Kč (bez poštovného), ale kufry byly nekvalitní, zipy se zadrhávaly, z kufrů visely samé nitě, barva nebyla odpovídající(měla být hnědá, ale byla zlatá) hlavně se z nich linul příšerný zápach to byl největší problém, byl tak silný že jsem je dala vyvětrat na zakrytý balkon, ale druhý den byl zápach stejný (zápach jako dehet), takže jsem firmě napsala email, a následující den 3.7.14 jsem kufry poslala zpět s odstoupením od kupní smlouvy, ale do teď úplná ignorace ze strany firmy nikdo se mi neozval, tak nevím jestli zavolat, žádala jsem pouze o vrácení částky 1399 Kč, ale i to je pro ně asi mnoho, tak nevím zda-li jim mám zavolat. Do odstoupení jsem uvedla sví telefonní číslo, email, adresu a číslo účtu, tak nevím proč se ještě nikdo neozval.
Sada cestovních kufrů na kolečkách 3ks - 0082 barva hnědá
Po firmě požaduji vrácení peněz za tuto sadu kufrů za 1399 Kč. Alespoň to, žádat po nich ještě poštovné to už raději zkoušet nebudu.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Náklady spojené s vrácením zboží hradí spotřebitel. Prodávající by je byl povinen spotřebiteli nahradit v případě porušení informační povinnosti ohledně placení těchto nákladů. Doporučujeme spotřebitelce, aby si uschovala doklady o zaslání zboží. Případně si na poště ověřila, zda zásilka byla doručena a kdy.
Společnost Nastrojan Czech s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.