Společnost


www.veryvoga.cz

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36930Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2019, před 5 lety

Kateřina Filipová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Objednala jsem si plavky z veryvoga.cz. Číslo zakázky.: VV9836740386. Datum objednávky : 2019-10-30 03:14:07. Popis zboží:Roztomilý Bikiny Plavky (202275941). Cena celkem včetně dopravy: 769 Kč. Zaplaceno 1.11.2019 z účtu.
Následně jsem dostala potvrzení o odeslání objednávky 6.11. včetně sledovacího čísla 13030011600958C, které ale není možné nikde sledovat. Na dotazy, kde je zboží přes mail, chodí nesmyslné odpovědi (španělsky?) a není možné se nikomu dovolat. Také jsem si pozdě přečetla, že se jedná o podvodné webové stránky.


Produkt

Nízký pas Ohlávka Sexy Roztomilý Bikiny Plavky (202275941), velikost L, barva modrá, cena 645 kč + 124 kč doprava


Požadované řešení

Prosím o vrácení zaplacené částky 769 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 21:39, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Spotřebitelka by se mohla pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet, avšak jen za předpokladu, že zaplatila při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodal objednané zboží. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedené spotřebitelce peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 12:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.