Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupila jsem přes internet kabát, který po delší době přišel. Chtěla jsem jej vrátit, ale jediná možnost jak získat pokyny pro vrácení byla přes webový formulář s tím, že pak obdržím další pokyny. Formulář se jmenoval reklamační a požadovali v něm mj. zboží vyfotit, napsat důvody pro reklamaci (ačkoliv o žádnou nešlo) a způsob řešení - zde jsem zadala vrácení zboží a číslo účtu. Opět po delší době jsem dostala vyjádření, že reklamaci zamítají z důvodu nesprávného vyplnění formuláře. Vyplnila jsem jej znovu a napsala email, že žádám adresu pro zaslání zboží a vrácení peněz. Dnes mou žádost opět zamítli. Zboží za pár korun mi tedy zůstalo a peníze jsou pryč. Tímto postupem samozřejmě natáhli dobu, která uplynula od obdržení zásilky. Zboží jsem objednávala již 1.10.2019.
Je prosím možné s tím něco vůbec dělat?
Moc děkuji
Kovalová
dámský podzimní kabátek
Žádám po této společnosti vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, musí společnost toto rozhodnutí spotřebitelky respektovat. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.