Společnost


ABOUT YOU SE & Co. KG

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#36937Nedodržení VOP - lhůta pro řádné vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2019, před 5 lety

Barbora Zahradníková

Znění stížnosti

Dne 26.9.2019 jsem si objednala 1ks oblečení, obratem jsem ho vrátila nepoškozené z důvodu nepadnoucí velikosti spolu s přiloženým formulářem Odstoupení od smlouvy. Dne 3.10. mi paní na infolince potvrdila převzetí vráceného zboží na sklad a zadaný bankovní účet pro vrácení. Po uplynulých 14-ti dnech jsem opět volala, paní se omlouvala, zaslala mi voucher se slevou a potvrzení o přijetí vráceného zboží s větou "že jej kontrolují". Dne 11.11.2019 stále nemám zpět své peníze, pouze mě na infolince ujišťují, že záležitost předali finančnímu oddělení.


Produkt

LEVI'S Přechodná bunda 'ORIGINAL SHERPA TRUCKER' Počet: 1 Velikost: XL Barva: Modrá džínovina Číslo produktu: LEV0109001000005


Požadované řešení

Okamžitě vrátit peníze na mé číslo účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 10:30, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2019 17:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.