Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#36940Požadavek na opětovné uhrazení zaplacené objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2019, před 5 lety

Karel Kamalanand Černík

Znění stížnosti

Dne 2. listopadu 2019 jsem učinil objednávku č. 100 238 232 v hodnotě 547,00 Kč. Peníz jsem neprodleně uhradil promocí portálu PayU. Z tohoto portálu mi přišlo potvrzení o proběhlé platbě a pak také z bankovního účtu mi přišlo potvrzení o odečtení dané částky.
Nicméně z Poštovné Zdarma CZ jsem opakovaně dostával žádosti o opětovné zaplacení této částky. Na e-mail společnosti jsem opakovaně poslal potvrzení od portálu PayU o zaplacení, ačkoli již v 8:20 ráno jsem jim e-mailem poslal následující:
Detaily operace
Číslo transakce: C 9AD7 XX1498124800XX (PL)
Číslo objednávky (přidělené příjemcem): 12737759-5dbcdd653183c2.28679027
Popis transakce: Quote #12737759[1]
Částka: 547,00 CZK
Výsledná částka: -
Směnný kurz: -
Další poplatky účtované zákazníkovi: 0,00 CZK
Datum transakce: 2019-11-02 02:35:17
E-mail zůstal bez reakce, zaplacení částky po mně požadovali znovu, a částku dokonce navýšili z 547 Kč na 560 Kč.
Znovu jsem jim posílal e-mail s potvrzením proběhlé platby, a použil jsem i jejich internetový formulář abych jim i touto cestou poslal potvrzení platby. Pak jsem jim ještě i telefonoval na číslo uvedené na webu, tj. +420 374 445 974, kde mi pak po dlouhém čekání slečna operátorka potvrdila, že mé potvrzení o proběhlé platbě dostali, ale že prý před vánocemi mají mnoho zákazníků, takže nemají čas na to, aby své chyby sledovali a napravovali. Ale že prý nic podruhé platit nemusím, když už jsem to jednou zaplatil. Telefonní hovor proběhl 7. 11. ve 12:18 a trval 11 min a 30 s., stál mě cca 25 Kč. Hovor ale opět nic nevyřešil, dostal jsem další požadavek na opětovné zaplacení:
Platba bankovním převodem (nebo složenkou) - platební údaje
Majitel účtu: Ateli, s r.o.
Číslo účtu: 2900295296
Kód banky: 2010 pro ČR
Název banky: FIO banka
Variabilní symbol: 100238232
Celkem: 560 Kč
Jako VS platby(variabilní symbol) zadejte číslo objednávky, které se Vám zobrazí po úspěšném odeslání objednávky. Platit můžete i na poště složenkou typu A. Plaťte v Kč. (560 Kč)
Poté mi byla objednávka zrušena z důvodu nezaplacení.


Požadované řešení

Expresní zaslání objednaného a zaplaceného zboží
se zaučeným doručením všeho zboží max. do 2 týdnů,
anebo vrácení peněz - požadované částky k opětovnému zaplacení 560 Kč
+ 10 % penále, tj 56 Kč + cena reklamačního hovoru, tj. 25 Kč,
dohromady tedy restituce v částce 560 + 56 + 25 = 641 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 09:53, před 5 lety

Cena uvedená v objednávce zboží, která byla ze strany prodávajícího přijata a spotřebitelovi potvrzena, je pro prodávajícího závazná. Po uzavření kupní smlouvy již nemá prodávající právo kupní cenu měnit. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si potvrzení o přijetí objednávky, kterou obdržel od prodávajícího, uchoval. Spotřebitel by měl dále prodávajícího vyzvat, aby mu dodal objednané zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2019 10:38, před 5 lety

na jaký email byla objednávka vytvořena? Situaci poté předáme k prověření.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 10:01, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2020 13:59, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.