Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U objednaného zboží uvedeno - skladem, odeslání expres balíkem "do ruky" do 24 hodin od zaplacení, poštovné zdarma, dárek ke každé objednávce, luxusní a kvalitní zboží od zahraničních dodavatelů, které jinde neseženete, garance spokojenosti zákazníka, vyřízení reklamace a vrácení peněz v případě nespokojenosti se zbožím. Možností úhrady byla pouze platba předem. Objednávka byla uhrazena obratem 9.10.19, přijetí platby Vevio potvrzeno se zprávou, že zboží je již odesláno a na cestě ke mně. Následně ale další informace, že dodání bude v rozmezí 5 až 30 prac. dnů. Odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení avizovaného odeslání do 24 hod. a požadované vrácení peněz neumožnili s tím, že je nejprve nutno vyčkat až na doručení zboží, které je na cestě..
Skutečnost - poštovné zdarma, ale přitom účtováno balné + pojištění zásilky, což v součtu tvořilo již částku jako za poštovné za balíček velikosti a váhy cca dopisní obálky, pouze vhozené do schránky, tedy ne "balík do ruky". Doručeno bylo až za 19 dnů, zboží odpovídalo fotkám v nabídce možná jen v barvě a to ještě jen částečně, materiál jiný, než uvedený v nabídce. Po obdržení takto jiného a nevyhovujícího zboží, navíc v hrozné kvalitě, jsem ihned požadovala v zákonné době odstoupení od smlouvy a vrácení peněz již v několika e-mailech, kontaktováním zákaznické podpory i vyplněním předepsaného reklamačního formuláře, uvedením důvodů i s dodáním povinně požadovaných fotek dodaného zboží. Přijetí formuláře sice Vevio potvrdilo, ale s tím, že reklamaci posoudí jejich řekl. oddělení a JÁ se mám ozvat po 30ti dnech, aby mi sdělili, jak to dopadlo ! Celé jednání firmy Vevio vůči zákazníkům je špatné, počínaje klamavou reklamou, hrozným a neodpovídajícím zbožím, uvedenými nepravdivými klamavými kladnými recenzemi v jejich e-shopu, které si snad mohli psát jen oni sami,jak na zboží, tak na obchod....Peníze dosud nevrátili, žádné vyjádření jsem neobdržela, telefon na firmu uvedený žádný není, ke zboží jsem neobdržela žádný doklad, fakturu, nic ..
Přechodová větruodolná bunda Windie tm. modrá, materiál polyester + bavlna, obj. č. 1031443, 857 Kč
Požaduji vrácení zaplacené částky 857 Kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, musí společnost toto rozhodnutí spotřebitelky respektovat. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.