Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přes společnost slevomat.cz jsem zakoupil pobyt na tři noci v Jeseníkách, ten ani zdaleka neodpovídal popisu, proto jsem pobyt ukončil už po první noci a využil tak jen jednu třetinu služeb.
Slevomat následně kladně vyřídil reklamaci, problém je v tom, že reklamovanou částku vrací pouze na uživatelský účet v kreditech, které je možné pouze utratit za další zboží či služby, jinak po určité době propadne ve prospěch slevomatu. Z účtu peníze nelze zpět poslat ať už na bankovní účet, či vybrat jiným způsobem než utracením. Je to podle mě velmi pobuřující jednání, nemám v plánu v brzké době utratit několik tisíc za cokoli ze slevomatu. Sice jsem nezjistil, že by se jednalo přímo o porušování zákona, minimálně se však jedná o nekalou praktiku obohacování na úkor spotřebitele.
Vrácení reklamované částky na bankovní účet
|
Tweet |
Při uzavírání smluv přes slevové portály doporučujeme spotřebitelům, aby se vždy seznámili s obchodními podmínkami. V tomto případě předpokládáme, že smlouva byla uzavřena přímo s poskytovatelem ubytování. Při ubytování lze smlouvu vypovědět před uplynutím doby. Lze od ní také odstoupit, pokud bylo plněno vadně a spotřebitel vadu vytknul a přesto nedošlo k nápravě. Za splnění těchto podmínek by měl spotřebitel právo na vrácení části ceny odpovídající nevyužitým službám. Jen upozorníme, že v případě běžné výpovědi, může ubytovatel požadovat náhradu škody, která mu vznikla předčasným zrušením ubytování ze strany ubytovaného. Musel by ale prokázat, že ji nemohl zabránit. Proto je důležité, aby spotřebitel vady vytknul. Plnění je v takovém případě povinná vrátit smluvní strana, tedy ubytovatel, pokud nedošlo k postoupení či není jiné dohody.
Garanci spokojenosti, kterou poskytuje Slevomat.cz, hodnotíme dle jejího obsahu spíše jako nezávislý nárok. Dále ale také záleží na skutečnosti, jakým způsobem je sjednáno vypořádání mezi Slevomatem.cz a poskytovatelem služby.
Je tedy nutné rozlišovat, zda Slevomat.cz při reklamaci jedná za poskytovatele služby. V takovém případě by měly být vráceny peněžní prostředky, pokud spotřebitel nesouhlasí s poskytnutím kreditů. Nebo poskytuje kredity z jiného titulu.
Dobrý den, pane Skopku,
děkujeme za vaši zprávu. Kupní smlouvu jste uzavřel přímo s daným hotelem, proto vždy doporučujeme situaci řešit na místě. V této souvislosti bych se vás rád zeptal, zda tomu tak bylo?
V rámci naší garance spokojenosti uvádíme:
"U nabídek ze sekce Cestování je třeba v případě nespokojenosti situaci řešit na místě s personálem hotelu, případně delegátem CK či CA. Jsme si jisti, že v případě problémů je řešení na místě nejlepším možným krokem, díky kterému si pobyt nebo zájezd užijete. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti, na které prosím uveďte vaše jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od poskytovatele razítkem a podpisem a zašlete nám ji prosím na podpora@slevomat.cz.
My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů. Ty lze využít na další nákup po dobu 6 týdnů."
Pokud zákazník není spokojen se službou, částku vždy v rámci naší garance spokojenosti vracíme v kreditech.
Rád bych se tedy také zeptal, zda máte stížnost sepsanou s hotelem? K lepšímu dohledání předmětné komunikace bych vás také rád poprosil o zaslání vaší e-mailové adresy.
Přeji vám pěkný den,
Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
http://www.slevomat.cz/kontakt#velvyslanec
Spotřebitel nám sdělil, že se se společností dohodli na vrácení kreditů ve výši ceny služby s tím, že platnost kreditů bude prodloužena do konce tohoto roku.