Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Na základě e-milu který mi přišel od vás že žádáte o zaplacení členství, jsem zaplatila a to členství 2500kc. a pak jsem vám poslala písemnou výpověď a to doporučeně na vaší adresu i na e-mail. poslala výpověď. Do dnes žádná odpověď, nemíním opět platit členství další, když jsem poslala výpověď. tak čekám že se nějak vyjádříte a potvrdíte že vám ta výpověď přišla a že je to ukončené.
Ps: kopie o poslání dopisu s výpovědi i důkaz z pošty mam. I o tom e-mailu.
Žádám že se nějak vyjádří be2 a potvrdí že vám ta výpověď přišla a že je to ukončené neboli vypovězené. Děkuji
Ps: kopie o poslání dopisu s výpovědi i důkaz z pošty mam. I o tom e-mailu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Výpověď je jednostranným právním jednáním. K jeho platnosti není nutné žádné dodatečné vyjádření společnosti.
Společnost není oprávněna v budoucnu požadovat zaplacení jakékoli částky, pokud se tato částka bude vztahovat ke službám poskytnutým až po vypovězení smlouvy.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.