Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupili jsme oblečení na stránkách e-shopu vevio.cz. Není možné se dozvědět kam a jak vrátit zboží. Chci vrátit zboží z důvodu naprosto neodpovídajících velikostí a zoufalé kvality dodaného oblečení. Na stránkách Vevio je velmi obtížné se propracovat k jakémukoli kontaktu. Nejprve jsme 28.10.napsali na info@vevio.cz se žádostí o adresu dodnes bez odpovědi.Pak se nám podařilo najít a vyplnit formulář pro reklamaci včetně požadovaných fotografií zboží. Nicméně výsledek stejný. Reakce žádná
Objednávka 23.9.2019 na vevio.cz
Vrácení zboží a následně vrácení peněz
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitelky, doporučujeme komunikovat s prodávajícím prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu sídla společnosti dle obchodního rejstříku (v současnosti dle údajů zapsaných v obchodním rejstříku společnost sídlí na adrese Biskupský dvůr 1154/1, Nové Město, 110 00 Praha 1).
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.