Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36964Zásilka 40596035244 nedodána ani na 4. pokus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2019, před 5 lety

Pavel Rychlý

Znění stížnosti

Dobrý den,

Nemám to ve zvyku, ale tentokrát se musím ke službě doručování balíku společností PPL vyjádřit.
Pokud bych měl průběh doručování zásilky 40596035244 ocenit jedním slovem a zůstat při tom slušný, asi nejblíže by bylo slovo katastrofa.
Pokusím se shrnout průběh doručování:
- 9.11.2019 v 1:46 jsem dostal emailem oznámení, že mi bude zásilka doručována v následujících dnech. (Bez dalšího upřesnění.)
- 11.11.2019 v 8:12 jsem dostal SMS se sdělením, že mi bude zásilka doručována v 11-13.  V 11:22 mě telefonicky kontaktovala řidička, ale bohužel jsem nestihl reagovat a nepodařilo se mi převzetí zajistit. OK, tady asi moje chyba. Ale s řidičkou jsem se domluvil na doručení následující den, tedy 12.11.2019 v 15:00hod.
- 12.11.2019 jsem obdržel SMS se zprávou že mi bude zásilka doručována v rozmezí 15-17. Od 14:40-18:15!!! jsem čekal u domovního zvonku s telefonem v ruce. Pak jsem musel odjet. V 18:25 tedy o téměř 3,5!!! hodiny po dohodnutém termínu doručení sděleném v SMS mě telefonicky kontaktovala řidička a v reakci na sdělení, že 3,5 hodiny po dohodnutém čase už nejsem doma jsme dohodli doručení na následující den na 18:00 hod.
- 13.11.2019 jsem dostal SMS s termínem doručení 17-21. Opět jsem připraven čekal, tentokrát s vědomím předchozího zpoždění až do 22:00!!! Tentokrát se už neozval nikdo! Až dodatečně jsem zjistil, že už 19:17 mi byl doručen mail s oznámením, že jste se pokusili mi doručit zásilku – taková lež! Až na stránce pro sledování zásilky jsem dostal informaci, že to bylo z důvodu velkého vytížení doručovatele…?!?
- Dnes 14.11.2019 jsem dostal další SMS s časem doručení 15-17 (a tentokrát s jiným kontaktním telefonem na řidiče.) Dobrá, aby se to již dořešilo, čekal jsem doma již od 14:30. Protože se už blížil konec rozmezí pro doručení, pokusil jsem se na telefon uvedený v SMS kontaktovat řidiče. Opakovaně, opakovaně neúspěšně! Později jsem při kontrole mailové schránky opět zjistil, že 16:13 jsem obdržel zprávu se sdělením: …z důvodu plné kapacity výdejního místa nebo překročených rozměrů zásilky bohužel nemohl být Váš balík do výdejního místa doručen. + Váš balík bude uložen na depu po dobu 7 dní
Opět nehorázná lež! To už překračuje asi všechny hranice slušného a korektního jednání ať už v obchodním nebo jen normálním lidském styku!!!

Dlouho jsem byl velkým „fanouškem“ PPL, ale v průběhu času jsem ztratil ve služby PPL důvěru. Doručování prostřednictvím PPL se tedy už dlouhou dobu, pokud je to jen trochu možné, vyhýbám právě kvůli stále se zhoršující kvalitě. I tentokrát se jednalo o omyl, nevím, jestli můj nebo internetového obchodu, ale tato zkušenost moje negativní hodnocení PPL ještě velmi výrazně a zřejmě nevratně prohloubila.
Pokusím se služeb PPL už nevyužít a jsem připraven to vřele doporučovat i svému okolí.

S pozdravem

Pavel Rychlý


Produkt

zásilka 40596035244


Požadované řešení

dodat zásilku!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2019 11:57, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 10:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.