Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36967Vrácení peněz za prémiové členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2019, před 5 lety

Robin Záborský

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 12.11.2019 mi byla stržena částka 2.247,- za prodloužení členství u seznamky Academic singles. Podle již řešených stížností na Vašich stránkách jsem zaslal výpověď v tomto znění:

"Vážení,

tímto dopisem Vás žádám o zrušení smluvního vztahu mezi mnou a Společností Be2 S.a.r.l. ze dne 10.10.2019, a tím i zrušení mého VIP členství, o které jsem NEŽÁDAL. Dne 12.11.2019 mi byla stržena částka 2.247,- za prodloužení Vašeho VIP členství, s částkou však nesouhlasím, nebyl jsem o ní dostatečně a zřetelně informován. Žádám o rozvázání smluvního poměru ke dni 30.11.2019 a následnému vrácení poměrné částky za další nevyužité období. VIP členství jsem nevyužil a ani nevyužiji.

Děkuji za kladné vyřízení.

S pozdravem,

XXX
Země: Česká republika
Jméno v profilu: XX
Mail při registraci: XX
"
Splnil jsem tak všechny náležitosti a proto mi bylo členství vypovězeno k 10.2.2020. Na vrácení částky mi bylo odpovězeno, že jsem byl o tomto placeném prodloužení informován v uvítacím e-mailu. Ano, to tam sice bylo, ale bylo tam i napsáno : "Námitky proti fakturované částce musí být vzneseny a doručeny Academic Singles písemně nejpozději do 6 týdnů po obdržení Academic Singles faktury. Pokud námitka nebyla vznesena v požadované lhůtě, fakturovaná částka je považována za schválenou."

Námitku proti fakturované částce jsem vznesl hned v den, kdy mi byla stržena z účtu, proto pokud to chápu správně, tak jsem stihl termín uváděných 6-ti týdnů a částka by mi měla být vrácena. Nebo se mýlím? Prosím Vás tímto o radu na čí straně je pravda.

Předem moc děkuji!


Požadované řešení

Rád bych dostal zpět své peníze za nevyužité služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2019 11:34, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Pokud došlo ke stržení platby neprávem a platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2019 17:28, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 13:18, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2020 22:30, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.