Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při žádosti o záruční opravu myčky Beko u BMK servisu mi bylo zděleno že záruku nemohou uznat proto že myčka byla zakoupena u vaší společnosti.Prosím o pomoc při řešení vzniklé situace.Dík.
Myčka Beko 60cm typ ART10CLASS model DFN6838 seriové číslo 12-803653-08 dat.zak.20.9.2012
prosím o radu kam se mám obrátit k vyřízení záruční opravy.Záruční list je v Ruském jazyce.
|
Tweet |
Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě či jiném potvrzení uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Taková osoba má povinnost reklamaci přijmout a vystavit spotřebiteli potvrzení o reklamaci.
Společnost Dampe Trade s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.