Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
již od začátku roku řeším spor s Be2. Na mail jsem této společnosti zasílala výpověď a i přes to si strhla z mého účtu částku za automatické prodloužení. Začala jsem to řešit i s mojí bankou, která mi částku vrátila a na maily moji banky Be2 nereagovala, takže jsem to považovala za vyřešené.
Ovšem už mi došel 2 dopis o vymáhání pohledávek na částku 169 EUR, kdy tato společnost na tk nemá právo dle rozhodnutí Nejvyššího soudu. Psala jsem jim několik mailu ale žádná odpověď. Chtěla jsem se s nimi domluvit i na zaplacení poměrné částky, ale stále automatické odpovědi.
Taktéž jsem zapomněla heslo k účtu abych ho po té mohla zrušit, tak jsem požádala o nové ale bohužel mi na mail jic nedorazilo. Nikdo z Itrium se mnou nekomunikuje a dopisy stále chodi. Odmítám aby se na mě Be2 obohacovala bezdůvodně. Jsem ochotna zaplatit částku 2.247 za prodloužení smlouvy pod podmínkou zrušení účtu že strany Be2 - na účet se nedostanu a taktéž zrušení zasílání upomínek.
Seznamka Be2
Žádám o ukončení zasílání upominek a zrušení účtu že strany Be2.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
dnes mě kontaktovala paní z Be2, ale je to pořád dokola ta samá písnička. Už od června se s nimi snažím domluvit na nějakém relevantnim řešení a bez úspěchu. Snažila jsem se spojit i s Itrium vymahaci společnosti ale bezuspesne. Jen mi stále chodí dokola dopisy s navysujici se částkou. Jsem ochotna zaplatit pouze částku za prodloužení, ovšem penále odmítám platit, protože jsem výpověď zaslala.
Taktéž mi stále píšou jak budu v úvěrových registrech s sníží se mi bonita. Už nevím co mám dělat. Toto mi přijde hrozné. Úplně hrozná komunikace a řešení.
Jsem ochotna zaplatit částku za prodloužení pod podmínkou, že mi bude účet zrušen a nebudou mi chodit už žádné dopisy. Snaha z mé strany je dost jasná. Ovšem jejich přístup je hrozný. Což vypovídá i o výši stížností zde uvedených. Už nevím co mám dělat.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o reakci na vyjádření spotřebitelky.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.