Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36972Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2019, před 5 lety

Pavlína Šilhánová

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na společnost be2 S.à.r.l., která provozuje online seznamku.
V lednu a v únoru tohoto roku mi bylo strženo z účtu celkem 2.403 Kč - zdůrazňuji, že částka by mi byla stržena, rozhodně jsem ji žádným způsobem nezadávala a ani neautorizovala.
Jelikož mi banka sdělila, že s tím už nemohou nic dělat, dále jsem situaci neřešila.
Před 14-ti dny mi ale přišel dopis, kde se uvádí, že společnost be2 S.à.r.l. postoupila pohledávku vymáhací společnosti Intrum Financial Services GmbH a požadují uhradit nějaké poplatky v celkové výši 169,76 EUR.
Na tuto seznamku jsem se NIKDY žádným způsobem neregistrovala, ani jsem neobdržela žádný potvrzovací e-mail. Domnívám se, že někdo zneužil moje osobní údaje.
Společnost be2 S.à.r.l. jsem kontaktovala, ale bohužel mi nebyla schopná vysvětlit, jak jsem smlouvu uzavřela. Pouze mi poslali potvrzení o platbě, což je irelevantní, protože já s platbou nemohla nic udělat - zkrátka si ji společnost strhla. Uvádí, že z údajů, které mají k dispozici, je nepochybné, že jsem smlouvu uzavřela já, ale nejsou schopni mi tyto informace podat.
Odmítám uhradit požadovanou částku, protože vím, že jsem si žádný profil nezaložila.


Produkt

Reference výzvy k úhradě: 2889687 ze dne 30.10.2019


Požadované řešení

Požaduji zrušit údajný profil a stornovat výzvu k úhradě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2019 08:20, před 5 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2019 17:29, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2019 18:06, před 5 lety


Pavlína Šilhánová

Dobrý den,
už jsem Vaši společnost kontaktovala dvakrát, ale bohužel jsem se nedozvěděla nic nového. Žádala jsem, aby byla pohledávka stornována z výše uvedených důvodů, ale bylo mi sděleno, že pohledávku musím nejprve uhradit, abych mohla údajný profil zrušit. Už jednou jste mi strhli z účtu peníze a nerada bych přišla o další.
Celou konverzaci tedy přepošlu na tento e-mail.

Šilhánová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2019 06:31, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.11.2019 09:38, před 5 lety


Pavlína Šilhánová

Dobrý den,
právě jsem odeslala e-mail na uvedenou adresu michal.hlavacek@be2.com. Čekám tedy na Vaši odpověď.

Šilhánová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:18, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 19:41, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.