Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 7. února 2014 jsem si pres czc.cz objednal počítač,bohuzel jsem si pri objednavce pocitace zaskrnul ze chci aby jste mi ho slozili takze skvela prilezitost namontovat mi do PC poskozene zbozi tento počítač už mi prišel rozbitý jelikož nešel ani bios, poslal jsem ho na reklamaci kde mi údajne vymenili základní desku , po návratu z reklamace mi PC fungoval, ale zdaleka né tak jako jiným lidem s daleko horším počítačem. Každé 4 hodiny padali grafické ovladače pri hraní her a nekdy se PC sám restartovával. Po zhruba 3 mesících mi PC z niceho nic ukázal modrou smrt a pak vubec nesel zapnout takze sel znova na reklamaci kde mi napsali ze vymení obe operacni pamety RAM 2x4 GB.
Pokud bych chtel aby mi pod stolem lezela nefungujici krabice koupil bych si 10 cihel po 3 korunách nikoliv počítač za 17 tisíc.
Nevím kdo delá opravu pocítace ale vylozene si nepreji aby do opravy meho pocitace zasahovali brigadnici. Nemam moznost pocitac radne pouzivat protoze je kazdou chvili u Vás na reklamaci. Dekuji za vyjadreni. Kody reklamaci : RE14026768 RE14026766 RE14008495
Intel core i3-4330, nVidia MSI GTX 760/OC gaming, 2x RAM Corsair 4 GB DDR3 1600MHZ CL9, MB MSI B85-G43 - B85, Seagate Barracuda 7200.14 1TB Seasonic Energy Knight SS-500ET, T3 500W OEM, BITFENIX Merc Alpha, černá, Samsung SH-224DB, černá Bulk
Pozaduji aby byl sjednán porádek a aby mi pocítac fungoval jako nové zbozí, ne bazarové.
|
Tweet |
Pokud je reklamace uznána, vada by měla být řádně odstraněna. V opačném případě by měl spotřebitel bez zbytečného odkladu informovat společnost o tom, že vadu dostatečně neodstranila. V tomto případě záleží na skutečnosti, jak rychle lze odstranění vady ověřit.
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc nemá při převzetí vady. V opačném případě má spotřebitel právo na jejich odstranění.
Dobrý den pane Novotko,
zítra by se měl počítač odesílat zpět. Pokud možno, počítač otestujte a dejte mi po hraní her v zátěži sem odezvu.
Předem děkuji a omlouvám se za komplikace
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Jsem na 2 mesícní prázdniny na slovensku, po prázdninách ho otestuji a napíšu Vám stav počítače.
Dobrý den,
dobře, děkuji za informaci.
Lukáš Boček
Stížnost prozatím uzavíráme. V případě potřeby bude opět otevřena, případně podána ze strany spotřebitele znovu.