Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#36980Neopravnene vymahani pohledavky po snaze zrusit profil - pokracovani stiznosti #36328

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2019, před 5 lety

Frantisek Benes

Znění stížnosti

Po komunikaci s C-date a snahou zrusit profil mi prisel nasledujici mail:

Od: Collections Interdate
Komu:
Předmět: Re: [Ticket#2019102310019446] Zruseni profilu C date 30042481
Datum: 15.11.2019 11:39
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.

Pokud jste doposud nebyl/a z jejich strany kontaktován, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Veškerou budoucí korespondenci adresujte prosím přímo Vymáhací společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem,

Oddělení pohledávek

Má reakce:

Dobrý den,

v tom případě prosím o okamžité předání mé pohledávky českému soudu - a informaci u jákého sooudu se pohledávka nachází. Pohledávku nepovažuji za adekvátní. Zde uvádím odkaz, kde je stanovisko, že tiché prodlužování členství není v pořadku. Tj stejne tak jako ke členství stačí zadat číslo karty, tak zrušení karty členství končí.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/seznamky-nechtene-clenstvi-exekutor.A190213_092401_domaci_jumi

Prosím o informaci o vašem dalším postupu

Dále prosím o potvrzení, že akceptujete moji výpověď (viz předchozí maily) a nedochází již k nárůstu pohledávek

Můj původní požadavek:

Dobrý den,



Žádám o okamžité ukoncění smlouvy, základě, kterého jste si z mého účtu strháváli platby se specifickým symbolem 4511612279, konstantní symbol 1178. Částka za rok 2018 byla 116 EUR a kod transakce byl 0913510577005. Následně jsem kartu zrušil, aby nebyl možný další takový převod.

Vzhledem k tomu že jsem byl vaší společnosti uveden v omyl při zakoupení členství na seznamce c-date (byl jsem přesvědčen, že kupuji na omezenou dobu a prolongace nastala na základě velmi neeticky postavených obchodních podmínkách) požaduji:

Komletní smazání mého profilu
Komletní smazání údajů, které o mně evidujete
Smazání všchech pohledávek, které vůči mé osobě evidujete a následnou informaci do vašich inkasních Agentur, že vůči mé osobě nic nemají vymáhat


Děkuji


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Jak dále postupovat. Díky zrušené kartě se nedostali k platbě. Dle mého názoru na ni ani nemají nárok. Pan Vencl, který je zde uveden jen mail přepošle na různá oddělení. ale nekomunikuje

S pozdravem,

Jana Hájková
Oddělení pohledávek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 12:46, před 5 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby si po dobu alespoň tří let uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že společnost žádá zaplacení údajného dluhu neoprávněně (pokud v uvedené době nedojde k podání žaloby, může spotřebitel poté uplatnit námitku promlčení).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 08:28, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 16:23, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.