Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Havarijní pojištění rozpočtem - Audi A6 škodní události 2019162616
1. Nahlášení škody 13.10.19 vč. doložení dokladů
2. Prohlídka vozu 18.10.19 likvidátorem, 22.10.zaslán výsledek prohlídky
3. 3x hovor s operátorem, 1x poslána námitka na výsledek prohlídky, doloženy rozpočty opravy a seznam poškozených dílů ze servisů 2x - ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ
4. Několik urgence a stížnosti - mailové i telefonické, jediná komunikace s operátorem nebo odpověď automatu
5. 8.11.19 - první komunikace likvidátora, náprava výsledku prohlídky - ujištění o urgenci škodné události dalšímu likvidátorovi
6. 11.11.19 ujištění operátora o řešení stížnosti nejpozději do 3 prac. dní
7. 15.11.19 POJISTNÁ UDÁLOST STÁLE VE STEJNÉM STAVU - POJIŠŤOVNA STÁLE NEREAGUJE
Toto je v kostce moje komunikace s pojišťovnou Allianz - HORŠÍ JEDNÁNÍ JSEM NEZAŽIL. Děkuji pojišťovně, že mé rodině zkazila Vánoční svátky. Vozidlo je měsíc po události ve stejném stavu a termín nejbližší opravy v servise je až v roce 2020.
škodní události 2019162616
Okamžité zaslání finančního rozpočtu likvidace škody, další prohlídka likvidátora po odstrojení předního nárazníku v servise, vyčíslení dalších případných poškození
|
Tweet |
Nereaguje-li pojišťovna na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zkrácení/zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zkráceno/zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.