Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nelze zboží reklamovat, stránky, kde jsem zboží zakoupila neobsahují potřebné informace. Zboží tudíž nelze vrátit. Nevyhovuje mi velikost ani materiál šatů, chci vrátit zboží a zpět své peníze.
Toto je odkaz na stránky, na kterých jsme zakoupila šaty a nyní tam je úplně jiná nabídka...
http://ww1.veryvoga.cz/cs/Krajka-Puntiky-Bezrukavu-Ackove-Maxi-Neformalni-Dovolena-Saty-199259436-g259436
Krajka/Puntíky Bezrukávů Áčkové Maxi Neformální/Dovolená Šaty (199259436)
Vrátit peníze za zboží, které mi nevyhovuje. Získat adresu na které lze vůbec reklamaci řešit a ne netransparentní a ničemu neodpovídající informace z daných webovek.
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.
Pokud dodané zboží neodpovídá tomu, jaké bylo objednáno (velikost, materiál, vzhled), jedná se o vadu, kterou může spotřebitelka reklamovat. Náklady, spojené s oprávněnou reklamací nese prodávající.
Pokud se s prodávajícím nelze již ani spojit, mohla by se spotřebitelka pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet, avšak jen za předpokladu, že zaplatila při nákupu přes internet platební kartou. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedené spotřebitelce peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.