Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
první závada opraveno,druhá opraveno,třetí,když už jsem chtěl peníze
závada nezjištěna.Počtvrté jsem neuvedl,že chci peníze,závada zjištěna.Pak jsem chtěl peníze ale bylo mě řečeno,že to jsem měl požadovat při předání do opravy.Popáté a pošesté závady nezjištěny i když byla popáté závada předvedena pracovníkovy Elektroworldu a bylo to do zápisu napsané.Když jsem si telefon vyzvedl po šesté poravě a chtěl ho uvést do provozu,tak po vložení karet a zkušebním spojení mi to píše "žádný signál" tak je to v opravě posedmé.Žádám o vrácení peněz pro šestkrát se opakující stejnou závadu.Servis ještě argumentuje,že stačilo přehrát softvér ale mě je přece jedno jak to opravujou,pro mě to prostě nefunguje.
Děkuji za pomoc. Škorpil Václav
Samsung GT-S6102 Galaxy Duos b
Žádám vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel má nárok vznést do reklamačního protokolu požadavek na odstoupení od kupní smlouvy, uplatňuje-li reklamaci pro třetí stejnou vadu nebo pro čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Uzná-li prodávající následně reklamaci, je pro něj požadavek spotřebitele závazný. Podmínkou vzniku nároku na odstoupení od smlouvy pro opětovný výskyt vad je, že uvedený počet reklamací musí být uznaný.
Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující:
Dobrý den, chci Vám sdělit, že na sedmou opravu už napsali dobrozdání na vrácení peněz. Myslím, že to bylo pro Vaši aktivitu. Tímto Vám tedy chci poděkovat za přičinění. Děkuji.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.