Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#3699Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 2 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2014, před 11 lety

Václav Škorpil

Znění stížnosti

první závada opraveno,druhá opraveno,třetí,když už jsem chtěl peníze
závada nezjištěna.Počtvrté jsem neuvedl,že chci peníze,závada zjištěna.Pak jsem chtěl peníze ale bylo mě řečeno,že to jsem měl požadovat při předání do opravy.Popáté a pošesté závady nezjištěny i když byla popáté závada předvedena pracovníkovy Elektroworldu a bylo to do zápisu napsané.Když jsem si telefon vyzvedl po šesté poravě a chtěl ho uvést do provozu,tak po vložení karet a zkušebním spojení mi to píše "žádný signál" tak je to v opravě posedmé.Žádám o vrácení peněz pro šestkrát se opakující stejnou závadu.Servis ještě argumentuje,že stačilo přehrát softvér ale mě je přece jedno jak to opravujou,pro mě to prostě nefunguje.

Děkuji za pomoc. Škorpil Václav


Produkt

Samsung GT-S6102 Galaxy Duos b


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2014 20:38, před 10 lety

Spotřebitel má nárok vznést do reklamačního protokolu požadavek na odstoupení od kupní smlouvy, uplatňuje-li reklamaci pro třetí stejnou vadu nebo pro čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Uzná-li prodávající následně reklamaci, je pro něj požadavek spotřebitele závazný. Podmínkou vzniku nároku na odstoupení od smlouvy pro opětovný výskyt vad je, že uvedený počet reklamací musí být uznaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 10:47, před 10 lety

Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující:
Dobrý den, chci Vám sdělit, že na sedmou opravu už napsali dobrozdání na vrácení peněz. Myslím, že to bylo pro Vaši aktivitu. Tímto Vám tedy chci poděkovat za přičinění. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:35, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 18:39, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.