Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#36997Zrušení možnosti připojení až 4 dalších zařízení pro sledování O2 TV AIR současně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2019, před 5 lety

Miroslav Bubák

Znění stížnosti

Dobrý den, nevím jestli se ohledně této věci mohu na vás obrátit. V říjnu letošního roku jsem změnil starou verzi O2 spolu na nový tarif O2 Spolu pro čtyři. Byla k tomu automaticky televize, služba O2 TV Air (Bronzová) na jednu televizi a možnost připojit až 4 další elektronická zařízení ke sledování této televize a nikde ani zmínka o jejím budoucím zrušení. Dnes jsem zjistil, že televizi lze sledovat pouze na jedné televizi a když bych ji chtěl sledovat např. v mobilním telefonu, tak musím měsíčně zaplatit 100 Kč. Chápu, že od listopadu tyto podmínky nově platí, ale já jsem to uzavíral 7.10. a v té době byla možnost připojit až 4 zařízení zdarma. Vyjádření společnosti O2 ještě nemám. Jen jsem se chtěl zeptat za je toto možné, změnit pravidla, když jsem se jim na 2 roky upsal i s možností sledovat televizi na více zařízeních. Vím že rodinné sledování za 100 Kč tarif televize "Bronzová! nezahrnuje. Já jsem v době uzavření smlouvy o této skutečnosti vůbec nebyl informován a omezení se mi projevilo až tento týden.

Moc děkuji za radu.

S pozdravem Miroslav Bubák


Produkt

Stížnost na ukončení sledování O2 TV AIR zdarma na dalších elektronických zařízení.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsem to uzavíral v říjnu a nikde nic nebylo řečeno, že služba sledovat televizi na více zařízení bude zpoplatněna, tak bych uvítal, kdyby společnost O2 mi to po dobu závazku nechala jak bylo domluveno zdarma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 13:13, před 5 lety

Společnost je oprávněna měnit své obchodní podmínky za dobu trvání smlouvy, pokud s tím spotřebitel při uzavření smlouvy souhlasil (dle § 1752 odst. 1 občanského zákoníku). O změně v rozsahu poskytované služby musí být spotřebitel nejen informován, společnost je rovněž povinna jej způsobem sjednaným ve smlouvě rovněž poučit o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude spotřebitel akceptovat (dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích). Informaci je společnost povinna poskytnout spotřebitelovi způsobem, který si spotřebitel zvolil pro zasílání vyúčtování.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou (spotřebitel by měl nejprve u společnosti uplatnit reklamaci), má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Více informací lze vyhledat na webové adrese www.ctu.cz/resene-spory-ctu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2019 13:42, před 5 lety

Hezký den,

změna v počtu současných sledování byla od 1.11. v Ceníku a jedná se pouze o doplňkovou službu. Vždy platilo 1 O2 TV - jeden plnohodnotný přístup přes Set top box. U starších variant O2 TV, byl 1 přístup pro 1 Set top box s možností se přihlásit na 4 zařízeních a to maximálně sledování na 2 současně. Pokud Vám současné sledování fungovalo na více než 2 zařízeních současně, jednalo se o chybu.

Nově v nabídce stále zůstala 1 O2 TV pro 1 Set top box a pro další současné sledování je třeba Rodinné sledování, které je zároveň i náhradou za službu Multi, která u původních variant O2 TV stojí 99 Kč.
Rozhodli jsme se tak vše sjednotit a Rodinné sledování můžete využívat pro 3 zařízení současně a je jen na Vás, zda se díváte na 1-3 Set top boxech nebo přes online přístupy na webu, či v aplikaci. Přihlášení Vám zároveň funguje na neomezeném počtu zařízení, ale pro současné sledování je přistoupeno k limitu (1 až 3).
Omlouváme se, pokud Vám při změně balíčku nebyla sdělena informace o plánované změně, avšak tím, že se jedná pouze o doplňkovou funkci, máme možnost její úpravy.
Původní nastavení není možné již nastavit, jelikož prodej a úprava starších tarifů O2 TV byla ukončena.

S pozdravem
Monika Morysová, Social Media Guru, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2019 18:41, před 5 lety


Miroslav Bubák

Dobrý den, děkuji za odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 15:31, před 5 lety

Z obsahu posledního vyjádření spotřebitele dovozujeme, že věc považuje za vyřešenou. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.