Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, nevím jestli se ohledně této věci mohu na vás obrátit. V říjnu letošního roku jsem změnil starou verzi O2 spolu na nový tarif O2 Spolu pro čtyři. Byla k tomu automaticky televize, služba O2 TV Air (Bronzová) na jednu televizi a možnost připojit až 4 další elektronická zařízení ke sledování této televize a nikde ani zmínka o jejím budoucím zrušení. Dnes jsem zjistil, že televizi lze sledovat pouze na jedné televizi a když bych ji chtěl sledovat např. v mobilním telefonu, tak musím měsíčně zaplatit 100 Kč. Chápu, že od listopadu tyto podmínky nově platí, ale já jsem to uzavíral 7.10. a v té době byla možnost připojit až 4 zařízení zdarma. Vyjádření společnosti O2 ještě nemám. Jen jsem se chtěl zeptat za je toto možné, změnit pravidla, když jsem se jim na 2 roky upsal i s možností sledovat televizi na více zařízeních. Vím že rodinné sledování za 100 Kč tarif televize "Bronzová! nezahrnuje. Já jsem v době uzavření smlouvy o této skutečnosti vůbec nebyl informován a omezení se mi projevilo až tento týden.
Moc děkuji za radu.
S pozdravem Miroslav Bubák
Stížnost na ukončení sledování O2 TV AIR zdarma na dalších elektronických zařízení.
Vzhledem k tomu, že jsem to uzavíral v říjnu a nikde nic nebylo řečeno, že služba sledovat televizi na více zařízení bude zpoplatněna, tak bych uvítal, kdyby společnost O2 mi to po dobu závazku nechala jak bylo domluveno zdarma.
|
Tweet |
Společnost je oprávněna měnit své obchodní podmínky za dobu trvání smlouvy, pokud s tím spotřebitel při uzavření smlouvy souhlasil (dle § 1752 odst. 1 občanského zákoníku). O změně v rozsahu poskytované služby musí být spotřebitel nejen informován, společnost je rovněž povinna jej způsobem sjednaným ve smlouvě rovněž poučit o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude spotřebitel akceptovat (dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích). Informaci je společnost povinna poskytnout spotřebitelovi způsobem, který si spotřebitel zvolil pro zasílání vyúčtování.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou (spotřebitel by měl nejprve u společnosti uplatnit reklamaci), má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Více informací lze vyhledat na webové adrese www.ctu.cz/resene-spory-ctu.
Hezký den,
změna v počtu současných sledování byla od 1.11. v Ceníku a jedná se pouze o doplňkovou službu. Vždy platilo 1 O2 TV - jeden plnohodnotný přístup přes Set top box. U starších variant O2 TV, byl 1 přístup pro 1 Set top box s možností se přihlásit na 4 zařízeních a to maximálně sledování na 2 současně. Pokud Vám současné sledování fungovalo na více než 2 zařízeních současně, jednalo se o chybu.
Nově v nabídce stále zůstala 1 O2 TV pro 1 Set top box a pro další současné sledování je třeba Rodinné sledování, které je zároveň i náhradou za službu Multi, která u původních variant O2 TV stojí 99 Kč.
Rozhodli jsme se tak vše sjednotit a Rodinné sledování můžete využívat pro 3 zařízení současně a je jen na Vás, zda se díváte na 1-3 Set top boxech nebo přes online přístupy na webu, či v aplikaci. Přihlášení Vám zároveň funguje na neomezeném počtu zařízení, ale pro současné sledování je přistoupeno k limitu (1 až 3).
Omlouváme se, pokud Vám při změně balíčku nebyla sdělena informace o plánované změně, avšak tím, že se jedná pouze o doplňkovou funkci, máme možnost její úpravy.
Původní nastavení není možné již nastavit, jelikož prodej a úprava starších tarifů O2 TV byla ukončena.
S pozdravem
Monika Morysová, Social Media Guru, O2
Dobrý den, děkuji za odpověď.
Z obsahu posledního vyjádření spotřebitele dovozujeme, že věc považuje za vyřešenou. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.