Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám zakoupeno 6 vstupenek na akci Delfíni v Praze, reklamuji, volám, píši. Stále stejná odpověď, že je vše v jednání, telefony a přímé mejly nefungují. Ráda bych se dobrala zpět svých peněz a hlavně čekala bych vysvětlení, zjištění, kdo si nahrabal kapsu na náš účet a co bude dál. Takové jednání jako dosud nechápu, kde to cirkusy žijí!!!
Návrácení peněz, omluvu, vysvětlení
|
Tweet |
V případě, že je zaplacena cena za představení, které se nekoná, má zákazník nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Akce byla dle nám dostupných informací kritizována ze strany ochránců přírody a také příslušné orgány nevydali potřebná povolení. V případě odstoupení je prodejce povinný vrátit spotřebiteli všechny uhrazené finanční částky ve stanovené lhůtě. Poté má spotřebitel právo na úroky z prodlení.
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.