Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#37001Odmítnutí prodloužené záruky, která byla uvedena na webových stránkách i na výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2019, před 5 lety

Eva Brown

Znění stížnosti

Dobrý den, níže uvádím e-mailovou korespondenci s prodejcem:
(Já v tom vidím minimálně neznalost zákona a klamavou reklamu).
Prosím o prošetření. Děkuji mnohokrát. Eva Brown (jsem předplatitel, ale nejde mi znovu zaslat heslo a přihlásit se.)
Mohu poslat foto webových stánek, fakturu, i foto sušičky.
Podle mého názoru má prodejce dodat všechny dokumenty, které je třeba a pokud se uvádí delší záruka, tak dodat i tuto záruku a ne aby si ji musel spotřebitel vyžadovat na výrobci!



Dobrý den,

záruční list dodává ke svému výrobku vždy výrobce nikolik prodejce. Jako záruční list Vám pro reklamaci slouží faktura.

Děkuji za pochopení



S přátelským pozdravem,

Markéta Rašková
zákaznický servis MALL.CZ
http://www.mall.cz

Pro zrychlení navazující komunikace zvolte možnost odpovědět na tento email. Vyplněním nového kontaktního formuláře může dojít k prodloužení doby naší odpovědi.

Dne 14.11.2019 13:50:17 eva.brown@volny.cz napsal(a):
Dobrý den, Vy jste prodejce a uvádíte prodlouženou záruku na svých webových stránkách, proto podle zákona máte povinnost na požádání dodat záruční list.

Prosím proto o jeho dodání.

Nerada bych se obracela na Českou obchodní inspekci.

Děkuji a jsem s pozdravem Brown

Odesláno z mého chytrého telefonu Samsung Galaxy.

-------- Původní zpráva --------
Od: objednavky
Datum: 14.11.19 11:48 (GMT+01:00)
Komu: eva.brown@volny.cz
Předmět: Re: OBECNÝ DOTAZ / chatbot web [InternetMall#1458129]

Dobrý den,

děkuji za zprávu. Fakturační údaje nelze změnit jsou propsány, tak jak nám uvádí výrobce anelze do nich zasahovat. U tohoto zboží je prodloužená zárukaod výrobce.
V případě, že pořadujete potvrzení prosím obraťte se na výrobce, zda Vám může poskytnout nějaké potvrzení.

Děkuji za pochopení


S přátelským pozdravem,

Markéta Rašková
zákaznický servis MALL.CZ
http://www.mall.cz

Pro zrychlení navazující komunikace zvolte možnost odpovědět na tento email. Vyplněním nového kontaktního formuláře může dojít k prodloužení doby naší odpovědi.

Dne 13.11.2019 15:13:05 odpovida@eva.mall.cz napsal(a):
Dotaz zákazníka:
Objednávka č. 111798941 - koupena sušička LG - faktura č. 5047067505. Na Vašich webových stránkách se uvádí záruka 10 let, ale na faktuře to není uvedeno. Prosím o vystavení dokladu o této 10 leté záruce. Děkuji Brown


Produkt

Sušička LG


Požadované řešení

Ráda bych, aby mi prodejce dodal záruční list na prodlouženou záruku 10 let...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 19:09, před 5 lety

O této situaci hovoří § 2166 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník:

"Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti."

Pokud tedy trvají povinnosti z vadného plnění výrobce 10 let, trvají stejně dlouhou doby i povinnosti prodávajícího. Potvrzení o rozsahu a délce povinností dle citovaného ustanovení, je tedy v tomto případě povinen vydat i prodávající.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 08:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.