Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#37002Způsob jednání ze strany operátorky na zákaznické lince

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2019, před 5 lety

Marta Mrnková

Znění stížnosti

13.11.2019 jsem si ve Vašem internetovém obchodě objednala televizor a využila nabídky doručení v sobotu, protože jsem učitelka a nemohu ve všedních dnech místo výuky přebírat balík. Tato Vaše služba je zpoplatněna částkou 119+30 Kč, která mi byla přičtena k ceně televizoru.
Když mě v sobotu do 10.15 hod. stále nekontaktoval dopravce, znovu jsem si pročetla odpovědní emaily od Vás i od dopravce a zjistila jsem, že mi zboží bude doručeno v pondělí 18.11.2019.
Z tohoto důvodu jsem zavolala Vaši zákaznickou linku, abych získala informaci, proč tomu tak je. Vaše zaměstnankyně, jejíž jméno jsem si bohužel nezapamatovala, mi neustále opakovala, že zboží už je předáno dopravci a že na termín dodání už Váš obchod nemá vliv, přestože onu platbu za sobotní doručení poskytuji Vám. V průběhu hovoru byla čím dál tím arogantnější, což mělo za následek mé rozčílení a rozhovor skončil nepřátelsky. Ona dáma mi odmítla zopakovat své jméno, abych si mohla stěžovat konkrétně na ni a odmítla mi také sdělit, jakým způsobem je možné podat k Vám stížnost na cokoli. Tento rozhovor jsem ukončila v 10.25.
Svou objednávku stále řeším a pošlu i druhou stížnost.
S pozdravem MGR. Marta Mrnková


Požadované řešení

Mně by stačilo, kdyby se mi za jednání operátorky kdokoli od Vás omluvil a kdybych při dalších jednáních s Vámi už nenarazila na nikoho podobného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 19:16, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno v konkrétní den (nebo rozmezí dnů - víkend), musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebitelce peněžní prostředky za tuto službu.

Povinnost dodat zboží v konkrétním termínu váže prodávajícího, který za dodání ve sjednané době odpovídá. Porušil-li svou povinnost přepravce, je na prodávajícím, aby s ním situaci řešil, závazku vůči spotřebitelce jej to však nezbavuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 08:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.