Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 18.9.2019 jsem si zaplatila Premium členství na stránkách be2. Toto členství mělo měsíčně stát 149 Kč. Další měsíc mi teď bylo strženo 2 247 Kč. Po přečtení veškerých stížností je mi jasné, že jsem se nechala napálit touto podvodnou společností. Členství je nejasné, nesmyslné a chytře dokáží okrást člověka. Nicméně, jelikož je 16.11.2019 stále mám naději, že by mi společnost mohla zaslat peníze zpět.
Když jsem zjistila, o kolik peněz mě připravili, a po přečtení veškerých stížností, jsem okamžitě zaslala email s žádostí o zrušení účtu a smazání veškerých osobních údajů s okamžitou platností. Také jsem žádala o vrácení peněz.
Samozřejmě mi jejich stránky nedovolí účet zrušit, ani provést cokoliv jiného co bych v této situaci potřebovala. Dle mého vědomí ani nevím, že by taková částka 2 247 Kč mohla nebo měla být účtována, hlavně za měsíc a půl členství!!
Prosím o pomoc, či radu s dořešením tohoto problému. Minimálně chci mít jistotu, že účet bude/byl zrušen a nebudou strženy žádné další platby, které ani nemám šanci ovlivnit !!!
S pozdravem
Tereza Maršíková
be2, premium účet
Především okamžité zrušení premium účtu u be2 a aby nebyla stržena žádná další nesmyslně vysoká částka, tím pádem také smazání všech osobních údajů!
Dále vrácení částky 2 247 Kč za měsíc a půl členství !!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobry den,
Prisla mi odpoved, ze ucet bude zrusen k 19.1.2020? Je toto normalni jednani? Poslala jsem vypoved 2x tento tyden, emailem l, i v priloze, i cesky a i anglicky, vse podepsane. Takze mi odecte be2 dalsi platby? Zadam okamzite zruseni, aby nedoslo k dalsimu strzeni plateb. Opravdu pro me neni částka 2 247 Kc mala, natoz opakovane.
S pozdravem
Tereza Marsikova
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme kontaktovat banku a případně přistoupit k blokaci platební karty.
Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby výpověď podanou spotřebitelkou respektovala.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.