Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplacený kočár s autosedačkou za 430$ dne 25.6.2014 převodem z účtu. Odpověď 28.6.2014 peníze na účtu poté slíbené okamžité odeslání zboží. 30.6.2014 psaný email, že zboží pošlou ten týden. Poté napsáno 4.6.2014, že mají problémy a zboží pošlou v úterý čiže dne 8.7.2014. Bohužel už žádná komunikace žádná odpověď. Objednávka pouze přes email. Telefony nikdo nebere. Na jejich stránkách jsem později našla, že už zaplacené zboží někomu nedodali, proto se obávám, že čekání mi nepomůže.
Kočár TAKO BALLILA SHENILA kód 1574941 + autosedačka
Dodání zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o vztah s mezinárodním prvkem, jako první je tedy nutné určit, jakým právem se bude vztah řídit. Vzhledem k faktu, že se jedná o subjekt ze státu, který není členským státem EU, neúčastní se vytváření evropského justičního prostoru a nebude úplně jednoduché se svého nároku domoci. S velkou pravděpodobností se bude vztah řídit ukrajinským právem. Vzhledem k tomuto faktu a z důvodu, že se jedná o zahraniční subjekt, nemůže být tato stížnost v rámci služby VašeStížnosi.cz úspěšně vyřešena a jsme nuceni ji uzavřít.
V tomto případě se obáváme, že nebude schopné pomoci ani Evropské spotřebitelské centrum, keré poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bzeplatně pomáhají spotřebitelům rěšit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Islandu či Norska.