Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda je postup UPS běžný. Otec 4.5. 2019 umřel tak jsem chtěl ukončit smlouvu . Psal jsem tam že chci ukončit smlouvu a odepsali nejdříve že mám poslat dokladu o úmrtí který jsem odeslal 16.9.2019 a 17.9. 2010 napsali toto Vás musíme upozornit, že smlouva je vedena na jméno paní Anna Přikrylová, nelze ukončit smlouvu z důvodu úmrtí pána.Pak jsem to řešil jak to je, tak mi řekli že musím poslat plnou moc k ukončení smlouvy kterou jsem poslal 2.10.2019. Napsali že jím nestačí plná moc k ukončení že žádají zaslání výpovědi na služby.
Matka je 4 měsíce v domově pro důchodce a je po mrtvici . Nevím jestli to dělají naschvál aby lidi platili tak vám napíši že na ukončení která trvá 30 dní .Od 16.09.2019 jsem toto řešil a dnes jsem volal zas co mám dělat zda mají nějaký vzor pro ukončení který na jejích stránkách není tak mi ho dnes poslali a chtějí znova vše poslat ta je to dalších 30 dnů.Když chtějí nového zákazníka tak to trvá 10 minut a pokud to chcete ukončit tak je problém .
(číslo smlouvy 3885131)
Vážený pane Přikryle,
dopis, který nám byl doručen dne 2. 10. 2019 obsahoval pouze plnou moc k ukončení smlouvy a fakturu za služby.
Prosíme tedy o zaslání výpovědi na služby na adresu Klientského centra UPC, P. O. Box 53, 13011 Praha 3.
Naše služby budou ukončeny po uplynutí výpovědní doby, která trvá 30 dní. Výpovědní doba začíná následující den poté, co nám bude doručena Vaše písemná výpověď.
reagujeme na Váš e-mail týkající se ukončení smlouvy z důvodu úmrtí pana Františka Přikryla.
Kontrolou smlouvy čísla 3885131 Vás musíme upozornit, že smlouva je vedena na jméno paní Anna Přikrylová, nelze ukončit smlouvu z důvodu úmrtí pána.
Od: m.lee@seznam.cz
Přijato: 16.09.2019 21:14:30
Komu: m.lee@seznam.cz
Kopie:
Předmět: František, Přikryl, Změna služeb a smlouvy, Zrušení smlouvy z důvodu úmrtí uživatele,
IP adresa: 10.2.1.10
Číslo smlouvy: 38851311
Adresa: , ,
Nová adresa: , , ,
Kontaktní telefony: 774801673,
Řešený produkt:
Způsob kontaktu: WebKlpoz
Prosím o ukončení smlouvy z tohoto důvodu a zasílám kopii dokladu o úmrtí . S pozdravem Milan Přikryl
číslo smlouvy 3885131
Prosím o ukončení smlouvy.
|
Tweet |
Výpověď je zpravidla smluvně zaručená možnost ukončení smluvního závazku. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím sjednané výpovědní doby (viz § 1998 odst.1,2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Třicetidenní výpovědní doba není zpravidla nepřiměřená, naopak se jedná o standardně používanou délku výpovědní doby. Tato délka výpovědní doby sama o sobě nijak nezkracuje práva spotřebitele.
Spotřebitel musí svou vůli vypovědět smluvní vztah projevit dostatečně srozumitelně a určitě. Zaslání samotné plné moci musí tedy doprovázet i právní jednání, kterého se plná moc týká. Přitom nehraje roli nepřesná terminologie (např. užije výrazu "ukončuji" místo "vypovídám", neboť právní jednání se posuzuje podle svého obsahu, nikoli podle své formy (viz § 555 zákona č. 89/2012 Sb.).
Není-li ujednáno mezi stranami jinak, smlouvu lze vypovědět i prostřednictvím elektronické komunikace. Doporučujeme však výpověď spolu s plnou mocí zaslat prodejci doporučeně a uschovat si dodejku. Po následném uplynutí 30 denní lhůty zaniká smluvní závazek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Přikryle,
společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se Vaším požadavkem podrobně zabývala v prosinci. Dle dostupných informací byla smlouva paní Přikrylové ukončena po uplynutí 30denní výpovědní lhůty, která byla počítána ode dne doručení platné výpovědi. Vzhledem k okolnostem nebyl požadován doplatek za věrnostní období. Závěrečné vyúčtování jsme Vám poslali nyní v lednu.
Mohl bych Vás tedy požádat o uzavření případu, pokud je vše dořešené?
Děkuji a přeji příjemný den.
Vašek - UPC
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.