Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2. 10. 2019 jsem objednala kvalitní koženou bundu zahraniční kvality. Velikost jsem zvolila spíš volnější tedy L. Po nekonečných emailech, na které odpovídá evidentně robot stále stejné sliby, jsem opravdu dne 4. 11. měla bundu v obálce ve schránce. Neřeším, že přišla později než měla. Překvapení, že kožená bunda výjimečne kvality se vejde do obálky a do schránky.
Poslední kapka ale nastala když jsem bundu rozbalila. Velikost je sice uvedena L ale skutečne rozměry jsou tak S. Reklamace údajně jak jsem se dočetla vrácení peněz. Vyplnila nesčetné dotazníku. Napsala několik dalších emailu a přišlo mi zamítnutí s tím, že jsem výrobek nevyfotila. Vyfotila bundu, která došla. Evidentně se tady obohacují. Bunda je opravdu mimořádne kvality v tom nejhorším slova smyslu.
Reklamace bundy
Vrácení zboží a peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.