Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
přes telefon jsem si právě koupil prémiové členství na zkoušku s tím, že uvedená cena byla 39 korun na měsíc.
Ovšem z banky mi přišlo upozorněni na blokaci 159 korun.
Považoval jsem 39 korun za adekvatních pro jedinečnou zkušební verzy. S částkou 159 korun nejsem spokojen a nejedná se o peníze, které mi reálně byly oznámeny jako částka, kolik bude premium účet stát.
Rád bych minimálně 120 korun navíc dostal zpět.
Děkuji za pochopení,
David.
Premium účet na měsíc na zkoušku
Rád bych minimálně 120 korun navíc dostal zpět.
|
Tweet |
Jestliže společnost při uzavírání smlouvy neinformovala řádně spotřebitele o ceně za služby pro spotřebitelem zvolené časové období, potom porušila své zákonné povinnosti, takže není účtování vyššího poplatku oprávněné.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.