Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o podvodníky. Udělal jsem chybu v objednávce. Nacez jsem zadal o výměnu zboží. Bylo mi nabídnuto jiné za polovinu ceny s tím že špatný kus si necham. Souhlasil jsem a čekal. Po 14 dnech mi bylo sděleno že druhý taky není a byl mi zaslán odkaz na další zboží. Vybral jsem si a čekal.. A čekám a čekám a čekám. Jestli vám tohle za ty recenze stojí fakt nechápu, vždyť se jednalo o obal za pár korun. Postarám se aby se toto dozvědělo co nejvíc lidí fb a podobně.. Vaše chování je svinstvo!!!! Jestli od vašeho obchodu odradím před vánoci alespoň pár lidí budu velmi rád....
Začít seriózně komunikovat
|
Tweet |
Předně bychom rádi poprosili všechny uživatele portálu VašeStížnosti.cz, aby se v "popisech situace" vyvarovali vulgarit a expresivních výrazů.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nejednalo-li se o reklamaci, ale prodejce pouze na základě individuální domluvy se zákazníkem slíbil či přímo umožnil výběr náhradního zboží, nic to nemění na tom, že takto daný slib prodejce zavazuje a i taková smlouva má být plněna (viz § 3 odst. 2 zákona č. 89/2012, občanský zákoník). Nebyl-li ujednán čas plnění, musí prodávající plnit bez zbytečného odkladu po vyzvání spotřebitele. Nedojde-li ke splnění v této době, a ani v následné přiměřené době, má spotřebitel dle § 1978 odst. 1, 2 občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den Pane Pytlíček,
Máte pravdu v tom co píšete, snažili jsme se Vám vyjít vstříc a Vámi požadované pouzdro zajistit u dodavatele, bohužel se nepodařilo a tak jsem nabídl i na ostatní pouzdra z naší nabídky 50% slevu, Vy jste si vybral. V mailu jste tvrdil, že zaplatíte převodem a tak jsem Vám vytvořil novou objednávku na převod. Zásilky zasíláme až po zaplacení, platba nedorazila a Vy jste cca za 3dny na nás vyjel a začal mluvit sprostě. Ač Vaše jednání nechápu tak to shrnu.
1, Objednal jste špatně zboží
2, Abych Vás ušetřil lítání po poště a vzhledem k ceně produktu jsem nabídl 50% slevu na novou objednávku
3, Platba za objednávku nedorazila
4, Ukončil jste to Vaším arogantním chováním
PS: pokud nám dáte svolení, mohu zde zveřejnit celou naši komunikaci, nechť posoudí ostatni.
Mějte se
Ano nabídl jste mi slevu,to je pravda. Po týdnu marného shánění Vás jste mi oznámil že obal už není, že se nedodává! Poslal jste mi nabídku na jiné kusy a opět se několik dní nic nedělo. Poté jsem vám já jiz že zoufalstvi napsal větu.cutuji: " kdyby bylo rychlejší pošlu vám peníze na účet a vy mi obal v obálce do scharnky" ...Toto bylo opět bez reakce.. zadal jsem vás totiž původně at nový obal zašlete opět na uloženku ,i toto bylo bez reakce. Když posíláte zboží na uloženku,není tedy pravdou ani to že odesílate až po zaplacení,tedy další lez. Objednávku jste nakonec vytvořil a ani písmenem mě o tom neupozornil..Takže ano! Můžete zveřejnit naší komunikaci ,já budu doufat,že koresponduje s tou mou. Přeji pěkný den.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.