Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 14.11.2019 mi měla přijít zásilka mezi 10 a 12 hod. V 10 hodin ráno mi přišla SMS, že si mam zásilku vyzvednout v Parcelshopu, nikdo mě nijak nekontaktoval. Tak jsem se několikrát pokoušela kuryrovi dovolat, bohužel neúspěšně. Poté jsem volala na centrálu do Prahy. Paní byla ochotna a řekla, že se mi ozve, co s tím může udělat. Po chvíli zavolal kurýr, že má ode mě stížnost, že nemohl přijet, protože měl porouchané brzdy a že mi to přiveze 15.11. Dnes 17.11. mi opět přišel e-mail, že si mam urychleně vyzvednout balík, který mám v Parcelshopu.
Od: CeWe Color, a. s., váha 2,10 kg
Požaduji zásilku přivést na doručovací adresu nejpozději do 19.11.2019
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.