Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#37018Prosle zbozi v useku syru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2019, před 5 lety

Adam Richtr

Znění stížnosti

Billa Ricany.
Posledni rok stale nachazim prosle syry,plesnive syry a spatne zabalene syry.
Jak se to muze stat...tyden prosly a plesnivy syr ve vitrine.nehlede na to,ze slecna od syru je neprijemna...


Požadované řešení

Ja bych syrarku vymenil. Chodim k Vam roky a ta minula syrarka byla velice prijemna a nestavalo se,ze by jsem tam nekdy nasel neco prosleho...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 13:35, před 5 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel by také mohl požadovat přiměřenou slevu.

Datum minimální spotřeby (doba použitelnosti) označuje den, po kterém už nesmí být potravina nabízena k prodeji, neboť není zaručena její bezpečnost. Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Dozor nad zdravotní nezávadností potravin živočišného původu vykonává Státní veterinární správa. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 10:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.